Mosadaf Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei Vi er en jentegjeng på 17/18 år som skal til syden sommeren 2009. Skal på en plass med mye uteliv, men er avhengig av at det ikke er strengt med tanke på 18 års grense på barer.. I tilegg hadde det vært kjekt om det er billig der.. Hadde tenkt å være der i 2 uker, men vi er ennå usikker på hvor vi skal dra.. Noen som har noen forslag eller erfaringer? Lenke til kommentar
MrLian Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ayia napa, ios, kos, ibiza eller hersonissoss! Lenke til kommentar
raxmo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 litt vanskelig og si prisan iomed økonomiske krisan runt i værden.. vet at Ayia napa e dyrt var der for 2 år siden..og en anna vænne gjeng var der i år men di var der i 14 daga.. og hadde 15 tusen i lomme penger men. di måtte begyne og snu på kronan siste uka såe kansje ikke da biligste! ferie plassan man har og velge om.. (da var i sommer ) hersonissos greit sted,Viss du liker trance.. har en plass som heter star beach der di har 2 ganga i uka stor party. når e var der. var laidback luke der. muligens en av værdens beste dj's i værden. grei pris og høyt sløsing med penger på ei uka. var alohylart og digital karmera (2500kr)smykke for 1.600kr og ikke minst 2 store gode måltider på dagen = 10.000kr så da var ikke mange kornan e bruker.. video fra star beach 4 august når e var der.. btw cryrrus e hotele i hersonissos... bare ungdomer men ambefaling spar pengene og vent senere på åre.. og se på kursan.. men en middag under kant med 10 £ og du klar d fint med 50 £ hver på fylla... eller mye mindre gutter er e alt for spandabele på fulla så bare ut nytt da:) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Malta er det ihvertfall 16år på alt alkohol. Fleste av utestedene ligger på samme område og du finner mange kåte innfødte der som er glad i norske piker. Endret 9. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei Vi var en gjeng på feste-tur til Sunny Beach (Bulgaria) i starten av august 2008. Jeg må bare få sagt at det var den beste turen noengang. Jeg skal garantert tilbake i 2009. Går nesten ikke en dag utenatt jeg savner stedet. Det er den fantastiske fine stranda. Men i tillegg til den, så er det jo suuuuuper billig. Hvis du er på en bar elr lignede midt i byen, så kan du få et STORT glass med øl for 1 leva (vil si 4kr). Det er vel ikke ille? Hehe. Og det er MASSE diskoteker og barer. F.eks "Den glade viking", det er et skandinavisk diskotek midt i byen. Plass til 2000stk der inne. Helt rått. Og all maten der nede er så go. Og den er så billig. Og med tanke på at noen er 17, så gjør ikke det noenting. Var 17 selv når jeg var der i august. De bryr seg ikke i det hele tatt. Jeg gikk aleine inn i supermarkeder og kjøpte spritflasker og røyk. De vil bare få solgt. Kom ikke over en person som spørte om legitimasjon eller noe. Lenke til kommentar
GossipGirl8 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg vil anbefale Ayia Napa Masse liv, flotte strender og varme! Det er dyrere enn Bulgaria for eksempel, men jeg likte Ayia Napa en million ganger bedre. Jeg og jentene følte oss ikke trygge i Bulgaria i det hele tatt, samt andre dårlige erfaringer. Da er det bedre å betale ekstra, men man slipper gå rundt og se seg bak skulderen hele tiden. Og Ayia Napa er ikke såå dyrt som mange skal ha det til, vi var der i to uker, jeg hadde 7000 i lommepenger. Og klarte meg helt fint Var ute på byen og drakk og spiste på restaurant hver kveld. Så da må raxmos venner ha ekstremt dyre vaner... Men lykke til med valg av ferie Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vil anbefale Ayia Napa Masse liv, flotte strender og varme! Det er dyrere enn Bulgaria for eksempel, men jeg likte Ayia Napa en million ganger bedre. Jeg og jentene følte oss ikke trygge i Bulgaria i det hele tatt, samt andre dårlige erfaringer. Da er det bedre å betale ekstra, men man slipper gå rundt og se seg bak skulderen hele tiden. Og Ayia Napa er ikke såå dyrt som mange skal ha det til, vi var der i to uker, jeg hadde 7000 i lommepenger. Og klarte meg helt fint Var ute på byen og drakk og spiste på restaurant hver kveld. Så da må raxmos venner ha ekstremt dyre vaner... Men lykke til med valg av ferie du kommer ikke på noe dårlig ved ayia napa da ? Lenke til kommentar
GossipGirl8 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg vil anbefale Ayia Napa Masse liv, flotte strender og varme! Det er dyrere enn Bulgaria for eksempel, men jeg likte Ayia Napa en million ganger bedre. Jeg og jentene følte oss ikke trygge i Bulgaria i det hele tatt, samt andre dårlige erfaringer. Da er det bedre å betale ekstra, men man slipper gå rundt og se seg bak skulderen hele tiden. Og Ayia Napa er ikke såå dyrt som mange skal ha det til, vi var der i to uker, jeg hadde 7000 i lommepenger. Og klarte meg helt fint Var ute på byen og drakk og spiste på restaurant hver kveld. Så da må raxmos venner ha ekstremt dyre vaner... Men lykke til med valg av ferie du kommer ikke på noe dårlig ved ayia napa da ? Det eneste jeg syntes var negativt var at det var så j*vla varmt om nettene. Jeg var kun ute etter party og koste meg, så la ikke merke til noe jeg oppfattet som negativt. Men folk er forskjellige, noe som er positivt for meg kan være negativt for andre. Nå anbefaler jeg Napa i denne tråden ettersom trådstarter er opptatt av mye uteliv, MEN det er også fullt mulig å få en rolig ferie i Ayia Napa om man bor litt utenfor "byen". Det er ikke langt å gå til utelivet, og man trenger ikke merke noe til det hvis man ikke vil, dessuten er strendene fantastiske; knallblått vann, hvit sand og sol og varme Strendene i seg selv er verdt turen;) Ayia Napa er sikkert ikke perfekt, men det blir en fantastisk tur om man er "rett" person for destinasjonen;) Endret 8. januar 2009 av GossipGirl8 Lenke til kommentar
kalken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 ayia napa er absolutt å anbefalle ja, spesielt siden dere er jentegjeng da det er et flertall gutter der. var der i sommer og det var konge. zakynthos er også noe som er værdt å sjekke opp, men syns det var enda varmere der enn i napa, nesten litt for varmt til tider Lenke til kommentar
Mammoth5k Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det eneste jeg syntes var negativt var at det var så j*vla varmt om nettene. Jeg var kun ute etter party og koste meg, så la ikke merke til noe jeg oppfattet som negativt. Men folk er forskjellige, noe som er positivt for meg kan være negativt for andre. Nå anbefaler jeg Napa i denne tråden ettersom trådstarter er opptatt av mye uteliv, MEN det er også fullt mulig å få en rolig ferie i Ayia Napa om man bor litt utenfor "byen". Det er ikke langt å gå til utelivet, og man trenger ikke merke noe til det hvis man ikke vil, dessuten er strendene fantastiske; knallblått vann, hvit sand og sol og varme Strendene i seg selv er verdt turen;) Ayia Napa er sikkert ikke perfekt, men det blir en fantastisk tur om man er "rett" person for destinasjonen;) Hehe, hvem vil ha en rolig tur a !? så at det var skrevet noe om partybåter og sånt, var på en i tyrkia engang, men det tok ikke helt av. Hvordan er det i napa? Lenke til kommentar
kalken Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det eneste jeg syntes var negativt var at det var så j*vla varmt om nettene. Jeg var kun ute etter party og koste meg, så la ikke merke til noe jeg oppfattet som negativt. Men folk er forskjellige, noe som er positivt for meg kan være negativt for andre. Nå anbefaler jeg Napa i denne tråden ettersom trådstarter er opptatt av mye uteliv, MEN det er også fullt mulig å få en rolig ferie i Ayia Napa om man bor litt utenfor "byen". Det er ikke langt å gå til utelivet, og man trenger ikke merke noe til det hvis man ikke vil, dessuten er strendene fantastiske; knallblått vann, hvit sand og sol og varme Strendene i seg selv er verdt turen;) Ayia Napa er sikkert ikke perfekt, men det blir en fantastisk tur om man er "rett" person for destinasjonen;) Hehe, hvem vil ha en rolig tur a !? så at det var skrevet noe om partybåter og sånt, var på en i tyrkia engang, men det tok ikke helt av. Hvordan er det i napa? party båt i napa tar av skal jeg love deg Lenke til kommentar
GossipGirl8 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 party båt i napa tar av skal jeg love deg Kommer an på hvilket humør man er i:P Jeg var ute hele natten, så jeg sov meg gjennom cruiset. Var med på cruiset gjennom Grabbarna, men jeg tror de engelske og russiske cruisene er mye villere Etter det jeg hørte ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå