Godrick Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg får ikke noe lyd i spillet. Jeg har lydkortet Sound Blaster Live 5.1. Er lydkortet kompatibelt med DirectX 9?? Har noen av dere det samme problemmet? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva med å kjøpe spillet? Jeg regner med at du ikke har original versjonen da det ikke har kommet til norge enda! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har orginale spillet Men jeg har ikke fått svar på spøremålet mitt Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har du ikke lyd i det hele tatt? Eller er det bare i filmscenene? Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har noe lyd men noen ganger får jeg ikke lyd, når andre piloter snakker sammen så hører jeg ikke. Det sammme problemet hadde jeg med demoen. Og jeg hadde lønt bort spillet til en kamerat og han hadde lyd. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hva med å kjøpe spillet? Jeg regner med at du ikke har original versjonen da det ikke har kommet til norge enda! Det gar kommet i norge om jeg ikke tar helt feil, selv har jeg forhåndsbestilt fra england , ikke fått enda men vet ikke.... har selv samme problem hos en kammerat, Nvidia SOUNDSTORM kort.. DX9.. Edit: Uryddig Post i alle rettninger... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Overdreven tegnbruk og hjelp i topic. Jeg bytter den. Lenke til kommentar
Chieftec Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har noe lyd men noen ganger får jeg ikke lyd, når andre piloter snakker sammen så hører jeg ikke. Det sammme problemet hadde jeg med demoen. Og jeg hadde lønt bort spillet til en kamerat og han hadde lyd. Du har installert Nimo Codec pack Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg får ikke noe lyd i spillet. Jeg har lydkortet Sound Blaster Live 5.1.Er lydkortet kompatibelt med DirectX 9?? Har noen av dere det samme problemmet? Jeg har rett nok bare forsøkt demoen men det samme problet er der. Irriterende er det. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jepp spiller demoen nå, ikke lyd på samtaler, bare når jeg flyr.. ARG! Edit: wow.. 666 Post! 666 - the Number of the Beast! weee! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Chieftec skrev: Du har installert Nimo Codec pack ------------------------------------------------- Ja jeg har installert Nimo Codec pack, har det noe med saken å gjøre da? Og hvordan klarer dere å lege en firkent der jeg skreiv i? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Du må avinstallere Nimo og alle andre Codec packs etc og så installere Freelancer på nytt, desverre kan du ikke ha noen codec packs inne når du skal spille freelancer, men god damit Freelancer eier:) får håpe min kommer i posten i morgen Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hva forventer du når det er MICROSOFT som lager det da..... er jo dømt til å få masse bugs og dritt! Lenke til kommentar
slash Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 det er en god tråd som diskuterer dette problemet et annet sted her i forumet. forøvrig så vil de fleste bli kvitt problemene hvis de avinstallerer en en kodek. skinkenklascker audio codek el .no (tyskaktig navn i allefall:D) fraunhofer tror jeg det var... hail carmack, peace out! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Søkefunksjonen...? http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...ight=freelancer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå