Robocoop Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ikke mye likvide midler å hente i et sånn selskap. Når de ikke har penger så er det neppe noe som kan selges for å skaffe likviditet. De leier vel kontorer og har ikke mange fondsandeler heller. Jeg tror de går konkurs. Endret 1. desember 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) misvisende topic.. bedre ja Ser ikke bra ut for dem. men jeg tror ikke de er alene. Det er vel ganske mange meglerkontorer (om ikke hele hus) som har måttet legge ned i det siste, eller var det bare spådd? Endret 1. desember 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 misvisende topic.. Enig, så jeg forandret det. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Det gikk som det måtte gå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Notar var en gjeng skurker også (det er iallefall den generelle oppfatningen hos folk jeg har snakket med). Så det er kanskje like greit? Lenke til kommentar
KS Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Notar vil ikke bli savnet. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Meglerbransjen har hatt endel gullår bak seg, og når de får noen måneder med motgang går deler av Notar konkurs. For meg betyr det bare at Notar ikke er en sunt selskap som fortjener livets rett. Jeg regner med at kundene vil finne andre eiendomsmeklere og at Notar snart forsvinner for godt. Jeg ville i hvert fall ikke vurdert å selge bolig hos dem i dagens situasjon... Endret 2. desember 2008 av Mythos Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har alltid sett på Notar som en av de mer useriøse meglerene, og blandt de som har vært den største pådriveren i å blåse opp boligboblen. Deres prisantydninger var konsekvent høyere pris per kvadratmeter enn andre meglere i byen hver gang jeg sjekket osv. Som potensiell kjøper fikk jeg også et inntrykk av at meglerene deres var av den mer useriøse bajas typen. Good riddance sier nå jeg, de vil ikke bli savnet. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Som potensiell kjøper fikk jeg også et inntrykk av at meglerene deres var av den mer useriøse bajas typen. I second that! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Btw, nå kan du endre topic tilbake til det den originalt var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå