Gå til innhold

Tråden om Ludovico Einaudi

RyanReynolds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er helt fantastisk musikk. Personlig synes jeg Primavera er helt nydelig. Er det noen som vet om andre artister som er i samme klasse? jeg er åpen for forslag :thumbup:

Hehe, Primavera er også nydelig, men som sagt er favorittene mine Divenire og Nuvole Bianche per dags dato. Skal høre litt på Primavera nå!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Dette er helt fantastisk musikk. Personlig synes jeg Primavera er helt nydelig. Er det noen som vet om andre artister som er i samme klasse? jeg er åpen for forslag :thumbup:

Hehe, Primavera er også nydelig, men som sagt er favorittene mine Divenire og Nuvole Bianche per dags dato. Skal høre litt på Primavera nå!

Ja den mannen er fantastisk. Har nettop bestilt Divenire og Le Onde albumene fra cdon :) Gleder meg til å spille dem på anlegget. Disse sangene er for gode for mp3-formatet spør du meg ;)

Min favoritt til nå er uten tvil

Lukk øynene og hør på hele denne. Jeg kan love deg du får gåsehud fra 3:29 :love:

Faktisk helt random at jeg kom borti denne artisten; Hadde lastet ned en samling av låter fra en av TopGear-episodene og der i blant lå Giorni Dispari :)

-Hiss

Edit: Fikset link

Endret av Hiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...