DSAS Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hei jeg har en acer aspire 7520 http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1679557 se link for HW, har 4gb ram. pc'n lagger på alle spill som er, som cs 1,6 css wow osv... har alle nyeste driverne, deaktivert vista aero tingen. ingen trojanere eller virus, har fått fålk her på forume til å hjolpet meg. jeg lastet ned speedfan og den sier at GPU'en er i brann og er mellom 80-90 grader, menst cpu'en og de andre er rondt 30-40c hvorfor er gpuen så varm? er ikke spessielt varm ondi maskinen, tror den har vært slik siden jeg kjøpte maskinen, har ikke spilt på den før, men når jeg skulle starte så lagger alt, på cs 1,6 blir dataen som en graut når jeg går inni smoke nade har noen noen forslag? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Prøv å laste ned Rivatuner for å lese av temperaturen på skjermkortet. Vet ikke hvor god Speedfan er på det feltet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
DSAS Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Prøv å laste ned Rivatuner for å lese av temperaturen på skjermkortet. Vet ikke hvor god Speedfan er på det feltet. hum,var litt inviklet de programet:whistle: står de innpå Power user? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå har jeg det ikke framfor meg her, men tror det skal stå under hardware monitoring eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå