Gjest SkittenPikk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei. Jeg har ganske høy produksjon av kukost på penishodet, og dette begynner å bli ganske irriterende. Jeg kan skylle penis fri for kukost på kvelden, og morgenen etter kan det være tilbake. til nå har jeg aldri brukt såpe på penishodet. Bør jeg gjøre det? Og hvis jeg skal det, hvilken såpe bør jeg bruke? Går det greit å bruke lano, liksom? eller er det viktig å bruke intimsåpe? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ikke noe farlig å bruke vanlig dusjsåpe på penishodet, prøv deg fram. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dr.Greve anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
brutal_kvinne Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Produksjonen av denne "kukosten" er størst i tenårene og vil deretter avta. Vask med intimsåpe :-) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vask med rennende vann, eventuelt intimsåpe om du absolutt vil bruke såpe, men det gjør altså ingenting med smegmaproduksjonen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spam fjernet. (Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Varmt/lunkent vann funker som regel bra nok! Noen gutter har problemer med større luktdanning ved overdrevent såpebruk der nede. PS: Husk å vær nøye ved ''strengen'' som går på undersiden også. Endret 4. desember 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg bruker Dr. Greve dusjgele på hele kroppen og vasker med klut eller svamp. Har man mye kukost, så holder det ikke bare med lunkent vann siden det preller av. Nesten som penis er impregnert! Men det vil mest sannsynlig forsvinne når du kommer deg opp i årene. Alle sånne ting forekommer som oftest i puberteten og er ganske likt for alle unge gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå