tytte89 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei. Er det noen som vet om det er dyrt å bytte skjermen på en KU990? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke noe nøyaktig tall, men generelt sett koster det vanligvis like mye å skifte skjerm som å kjøpe en ny telefon.... Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 au da! Det er jo synd hvis det er sånn.... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke noe nøyaktig tall, men generelt sett koster det vanligvis like mye å skifte skjerm som å kjøpe en ny telefon.... Det kommer nå helt an på. Sammenlign prisene på en telefon uten binding. Nå googlet jeg Ku990 og fant en side der den kostet 599 kr med 12 måneder binding, totalpris 2987,-. Nå vet jeg ikke hva det koster å bytte display på denne modellen, men tviler på at det koster nesten 3000,-. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har ikke noe nøyaktig tall, men generelt sett koster det vanligvis like mye å skifte skjerm som å kjøpe en ny telefon.... Det kommer nå helt an på. Sammenlign prisene på en telefon uten binding. Nå googlet jeg Ku990 og fant en side der den kostet 599 kr med 12 måneder binding, totalpris 2987,-. Nå vet jeg ikke hva det koster å bytte display på denne modellen, men tviler på at det koster nesten 3000,-. Det jeg mente var at man trolig likegodt kan kjøpe en splitter ny telefon til helt-ny-fullpris. Skal ikke se bortifra at det vil koste over 3000 å få ny skjerm i en slik telefon. Har vært borti et par tilfeller tidligere hvor verkstedet sa at det ikke lønte seg å skifte skjerm. I tillegg har jeg vært borti det samme på en laptop. Laptopen kostet over 15.000, men beskjeden fra verkstedet var at det ikke lønte seg å reparere.... Men ta kontakt med et verksted. De er de eneste som kan gi deg et klart svar på akkurat ditt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå