mariux Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 det heter "redigeringsprogram", ikke "redigerings program" Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Den dårlige nyheten er at VirtualDub ikke har støtte for å sette sammen MPEG filer. Ta en tur på du... Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Lattelig at jeg ikke så det , hehe Men jeg kan vel gjør om MPEG filene til AVI da går det vel greit Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Lattelig at jeg ikke så det , heheMen jeg kan vel gjør om MPEG filene til AVI da går det vel greit Ja, hvis du komprimerer filene til f.eks DivX først kan du sette dem sammen etterpå.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 13. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2003 Takk for hjelpen med VirtualDub. Hvor mye koster Pinnacle? Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 14. april 2003 Rapporter Del Skrevet 14. april 2003 Kan noen annbefale et redigerings program som er lettvint og ikke vanskelig å sette seg inn i? Hvis bruker vennlighet er det viktige og ikke pris er også Adobe Premiere greit å bruke. Hvis du etterhvert skulle få "dilla" kan du begynne å spare til Avid. feks symphony. Ikke like lettvint med Avid, men dæven så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå