chris Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Kan noen annbefale et redigerings program som er lettvint og ikke vanskelig å sette seg inn i? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Hei. Det er kanskje en fordel å si hva du skal redigere før vi kan anbefale noe. :wink: Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 hadde tenkt å redigere eller klippe sammen små film snutter fra digital camera Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Har du prøvd Windows Movie Maker som følger med WinXP? Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 tenkte kanskje også å redigere litt opptak jeg tar med tv- kortet Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 pinnacle studio skal visst være veldig enkelt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Hvis det er bare å klippe og lime sammen fil-scener så kan du bruke Virtualdub til det bruket. Det får du på www.doom9.org Lenke til kommentar
chris Skrevet 11. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. april 2003 Har skaffet meg VirtualDub nå, og har som sakt tenkt til å klippe sammen små filer. Men jeg er helt ny med dette så jeg vet ikke hvordan jeg bruker VirtualDub. Hvordan kan jeg lære meg å bruke VirtualDub? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Har skaffet meg VirtualDub nå, og har som sakt tenkt til å klippe sammen små filer. Men jeg er helt ny med dette så jeg vet ikke hvordan jeg bruker VirtualDub. Hvordan kan jeg lære meg å bruke VirtualDub? Ved å rulle igjennom menyer, prøve og feile og lignende. Sånn lærer mann Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Har prøvd meg litt frem i VirtualDub og klarer å redigere filer ta bort det jeg ikke skal ha. Jeg klippe sammen to filer til å bli en fil. Dette lurer jeg på hvordan jeg gjør. Har prøvd med vet ikke hvordan jeg skal få dette til. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
oc88 Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Har selv Pinnacle..... Veldig fornøyd, enkelt og proft på en gang... Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 hei igjen Takk Men er det ingen som kan hjelpe meg med å forklare meg hvordan jeg klipper sammen to filer i VirtualDub? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 hei igjen Takk Men er det ingen som kan hjelpe meg med å forklare meg hvordan jeg klipper sammen to filer i VirtualDub? Enkel forklaring følger: 1. Audio - Direct stream copy. 2. Video - Direct stream copy. 3. Klikk "Open video file..." - velg fil #1. 4. Klikk "Append AVI segment..." velg fil #2 5. Save as AVI... Woila! NB! Husk at de 2 filmklippene må ha samme format. Du finner masse VirtualDub howto`s på nettet!! hint hint 8) Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Takk for hjelp`en Men bare et lite spørsmål til, Hvor finner jeg pungt 4. i forklaringen? 4. Klikk "Append AVI segment..." velg fil #2 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Kjøp pinnacle det er det som passer deg best, klikk og dra prinsippet er veldig enkelt samt du kan legge på tekst og overganger mellom klippet, programmet klipper mellom scenene for deg Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Ja får vel kjøpe med Pinnacle men kan ikke noen hjelpe meg med å forklare litt nærmere med VirtualDub for det er det jeg har til rådighet akkuarat nå. hvordan klipper man sammen filer? Takker for bestkrivelsen: Enkel forklaring følger: 1. Audio - Direct stream copy. 2. Video - Direct stream copy. 3. Klikk "Open video file..." - velg fil #1. 4. Klikk "Append AVI segment..." velg fil #2 5. Save as AVI... Men finner ikke ut av pungt 4. finner jeg ut av dette kan jeg det jeg trenger å bruke nå, før jeg får kjøp meg Pinnacle. Håper på svar Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 Ja får vel kjøpe med Pinnacle men kan ikke noen hjelpe meg med å forklare litt nærmere med VirtualDub for det er det jeg har til rådighet akkuarat nå. hvordan klipper man sammen filer? Takker for bestkrivelsen: Enkel forklaring følger: 1. Audio - Direct stream copy. 2. Video - Direct stream copy. 3. Klikk "Open video file..." - velg fil #1. 4. Klikk "Append AVI segment..." velg fil #2 5. Save as AVI... Men finner ikke ut av pungt 4. finner jeg ut av dette kan jeg det jeg trenger å bruke nå, før jeg får kjøp meg Pinnacle. Håper på svar Du finner "Append AVI segment..." under "Open video file..." knappen i "File" menyen.. Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 nei, jeg kan ikke finne noe der det står "Append AVI segment..." under "open video file" under " File meny`en" :-? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 12. april 2003 Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 nei, jeg kan ikke finne noe der det står "Append AVI segment..." under "open video file" under " File meny`en" :-? Da tror jeg du må lete nærmere, for skal være der... Hvilken VirtualDub versjon bruker du? Regner med at det er DivX eller Xvid filer du skal sette sammen?! Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2003 bruker VirtualDub 1.5.1 Jeg skal klippe sammen MPEG filer. Det kommer bare frem en rute for å Browse en fil da, når jeg trykker det du sa under Open video file, hvor er det da jeg finner "Append AVI segment..."? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå