fredderen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Har vært ute å tatt bilder i skogen i dag, en interessant opplevelse! Edit; La til to versjoner av et bilde. Fant ut jeg bare trenger det. Endret 1. desember 2008 av fredderen Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hadde reversert bildeserien, så det virker som en beveger seg mot noe, langs stien. sånn det er nå ser jeg ingen sammenheng i bildene. er noe som mangler for meg.. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det kan være litt vanskelig å se hva som er motivet her, om det er noe, spesielt på bilde nr. 2. For meg ble det for kjedelig... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har fjernet 2 av bildene. Er det bedre nå? Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det andre fikk en mye varmere og koseligere stemning i hvertfall. Er mulig for mye detaljer forsvinner pga solskinnet. Ville gjerne ha lurt på hva som skuler seg bak der, men sånn blir det ikke nå. Tror jeg skal la noen mer erfarne få si hva de synes. Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 ble vel mye rot her, mange trær, ei skarp midstilt sol og noe gress. kunne du hatt noe som kunne vært et hovedmotiv, en sti, et spesielt tre, en stein, en busk etc så hadde det hjulpet mye. ville også fått det sterke lyset, plasert mere opp mot ett av hjørnene. Likte best det første bildet, det andre ble for mye oransj,brun farge for min del. så ut som et eldgammelt bilde.. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 det andre ble for mye oransj,brun farge for min del.så ut som et eldgammelt bilde.. Det er meningen... Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Ingen andre som har en mening om bildet? Lenke til kommentar
Blakvist Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg klarer egentlig ikke helt se hva man skal fokusere på, og for meg virker det litt som du bare gikk ut i skogen og tok bildet uten mål og mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå