lhegdal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er på jakt etter en tjeneste til å kjøre på serveren som kan genere statistikk om mest populære sider, antall treff, hvor treffene er ifra osv. Har sett Google Analytics, men jeg ser sterkt behov for en tjeneste som går på serveren istedet, samt hvor ikke alle sider må hardkodes. Serveren kjører Linux (debian). Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Om det er Apache, så er vel Webalizer mye brukt for å gå igjennom loggene. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Eg anbefaler Awstats, men eg har ikke brukt Webalizer så noen sammenligning kan eg ikke komme med. Lenke til kommentar
lhegdal Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Takk for input. Vil ta en titt på disse to. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Webtrends er vel markedsledende. Dette koster en del penger tipper jeg. Men statistikken du får ut av dette kan ikke måle seg i forhold til Webalizer. Lenke til kommentar
lukecan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis det er IIS statistikk, kan jeg anbefale http://www.redflag.co Veldig enkelt å komme i gang, og man får det man trenger i løpet av et par tre minutter. Luke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå