oyvind_b Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg leter altså etter en barnevennlig MP3-spiller. Med barnevennlig mener jeg f.eks. at barn som ikke kan lese kan bla igjennom album-bilder og visuelt finne CD'en de kjenner igjen. Spilleren trenger derfor en grei skjerm, i tillegg til album-navigasjon. Det bør være dedikerte knapper til både lyd opp/ned og neste/forrige låt. Lagring min 1GB. Prisen bør vel ikke overstige 500 kr. Kan dere hjelpe meg? Øyvind. Endret 1. desember 2008 av oyvind_b Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Skal du ha alt det tror jeg du må lete en stund hvis du skal ha noe med litt kvalitet til den prisen. Sjekk ut spillerne til Creative, Sandisk, Samsung eller Sony:Prisguide er din venn! Endret 1. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sjekk ZAP spillerne til Teknikmagasinet. Har ingen erfaring med de, men de har en "ipod touch"-størrelse spiller som er ganske rimelig. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå