lwtvh Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Skjer ikke hver gang, men irriterende når det først skjer, noen som har opplevd noen lignende og i tilfelle funnet noen løsning? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Sitter og opplever det stadig vekk. Vet ikke hvorfor det skjer. Er ikke så lett å irritere meg. Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Meg derimot.... :wink: , noenandre der ute som vet noe mer? Lenke til kommentar
kpropp Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har ikke vært borti det problemet, men derimot scroller sidene av seg selv noen ganger. (Har byttet mus/tastatur - hvis det var noe feil der) Det er plagsomt det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Akkurat samme skjer med meg, ganske ofte. Det er veldig irriterende. Det gjelder ikke bare 7.03, men 7.00, 7.01 og 7.02 også. En annen ting som skjer med 7.02 og 3, er at maskinen gjør en spontan reboot av og til når jeg lukker opera, og nesten alle filene opera bruker blir corrupte (inneholder kun firkant tegn). Bookmarkene blir også ødelagt, noe som er utrolig irriterende. Må reinstallere hele dritten. Tror jeg snart installerer beta-en, der hadde jeg ingen av de problemene... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har hatt en del scrollebugs i IE, men aldri i Opera. Hller ikke den derre krasjetingen eller den hoppe-to-sider-tilbake :/ Lenke til kommentar
ospenis Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg har samme problemet med at opera av og til hopper 2 sider tilbake, men vet ikke noen løsning. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hmm, den buggen har vel vore der i fleire versjonar (5,6 og 7) i større og mindre grad. Opplever det spesielt på Nettavisen, men og andre plassar. Inga kjent løysing så vidt eg veit. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Opplever det samme avogtil, blant annet på nettavisen, problemet virker til å være at den ikke oppdaterer adress-feltet ordentlig(?), man kan klikke på en sak, men adressen er fortsatt www.nettavisen.no, og når man da går tilbake, så er det til adressen man var inne på før man var på hovedsiden til nettavisen. AtW Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Samme skjer med meg (to steg tilbake), og da særlig på www.dagbladet.no. Noe scrollebug, derimot, har jeg ikke hatt. Mulig det har med musa å gjøre (at hjulet står rett ved et "hakk" når du har brukt den, og hjulet ruller rundt av seg selv). Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Har ofte dette problemet, og jeg trykker da fram og tilbake en gang eller to så kommer ihvertfall den "riktige" addressen tilbake i Adress Bar, så er det bare å trykke Go så kommer den sida du skulle ha. Har forøvrig ett annet irriterende problem med at den iblandt åpner alle linkene på hurtiglinkmenyen når jeg klikker på en tilfeldig link på siden - noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Last ned Opera 7.10 den er kjempebra. Har sitti å kost meg med den i en god uke. Blir lansert om noen få dager, bare følg med på www.opera.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå