haagen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei, jeg skal skrive en historie oppgave, så trenger jeg noe sentrale stikkord for disse to emnene. Jeg er ikke helt sikert på selv hva det er eller hva jeg skal ta. Drøft hvordan opplysningstiden ideer påvirket og ble påvirket av samfunnsomveltninger på 1700 og 1800tallet GJør rede for dempkratiseringa i Norge og fra 1800tallet fram til 1945 og analysere drivkreftebe bak denne utviklingen -Takk Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei, jeg skal skrive en historie oppgave, så trenger jeg noe sentrale stikkord for disse to emnene. Jeg er ikke helt sikert på selv hva det er eller hva jeg skal ta. Drøft hvordan opplysningstiden ideer påvirket og ble påvirket av samfunnsomveltninger på 1700 og 1800tallet GJør rede for dempkratiseringa i Norge og fra 1800tallet fram til 1945 og analysere drivkreftebe bak denne utviklingen -Takk Jeg ville tro at denne sier det meste: http://historievg3.cappelen.no/c308130/sam...html?tid=321385 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå