Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

 

ahh så du kjenner alos? (håkon) er det du som kjører han til tg eller? er en kamerat av han i åsen jeg :)..

Jepp. Vi skal kjøre hjem sammen :woot: Så... vi snakkes vel da.

 

det gjør vi vættø! TG blir digg btw! er ikke alle enige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God morgen penta! Er det fint vær hos deg? Her er det en strålende sol men forsatt kjølig ute.

 

god morgen jah! her er det overskyet.. typisk! jeg som var så klar for sol!! :-?

 

Samma som her da ... Kinda sucky.

Men igjen, jeg har ingen planer idag. Bare helga, mandag og tirsdag blir bra så blir jeg glad ;)

Lenke til kommentar
Samma som her da ... Kinda sucky.

Men igjen, jeg har ingen planer idag. Bare helga, mandag og tirsdag blir bra så blir jeg glad ;)

 

jeg driter i åssen været blir i helga, for jeg skal bare mekke på pcen.. inne.. men til mandag ettermiddag/kveld og tirsdag formiddag MÅ jeg ha fint vær alså.. for da skal vi stu bilen med alt som skal være med til tg :yes: håper vi får plass..

og på tirsdag så drar vi, kunne tenkt meg fint vær da og.. i alle fall ikke regn.. været kunne godt følge med oss opp mot hamar da.. det hadde jo bare vært fett :woot:

Lenke til kommentar
Samma som her da ... Kinda sucky.

Men igjen, jeg har ingen planer idag. Bare helga, mandag og tirsdag blir bra så blir jeg glad ;)

 

jeg driter i åssen været blir i helga, for jeg skal bare mekke på pcen.. inne.. men til mandag ettermiddag/kveld og tirsdag formiddag MÅ jeg ha fint vær alså.. for da skal vi stu bilen med alt som skal være med til tg :yes: håper vi får plass..

og på tirsdag så drar vi, kunne tenkt meg fint vær da og.. i alle fall ikke regn.. været kunne godt følge med oss opp mot hamar da.. det hadde jo bare vært fett :woot:

 

Ref fra tidligere TG'er. Slaps- 97, Slaps-98, Regn-99, Sol-00.

Correct me if I'm Wrong. Men det var noe i den duren i allefall ...

Lenke til kommentar
Ref fra tidligere TG'er. Slaps- 97, Slaps-98, Regn-99, Sol-00.

Correct me if I'm Wrong. Men det var noe i den duren i allefall ...

 

jeg har kun vært på TG00, TG01 og TG02.. men det har vært sol alle gangene jeg har vært der :yes:

la oss håpe det blir slik i år og.. alle gode ting er.. fire. hm :roll:

Lenke til kommentar
Ref fra tidligere TG'er. Slaps- 97, Slaps-98, Regn-99, Sol-00.

Correct me if I'm Wrong. Men det var noe i den duren i allefall ...

 

jeg har kun vært på TG00, TG01 og TG02.. men det har vært sol alle gangene jeg har vært der :yes:

la oss håpe det blir slik i år og.. alle gode ting er.. fire. hm :roll:

 

Får håper det da :) Så får dere kose dere sikkelig. Haddet ikke vært for jobb så hadde jeg også prøvd å komme meg oppover... Men får vel ta det igjen på TG03 eller noe...

Var jo så godt igang da jeg tok 4 år på rappen... Har faktisk The Gathering Musmatta fra 1997 fremdeles *stolt*

Lenke til kommentar

Får håper det da  :) Så får dere kose dere sikkelig. Haddet ikke vært for jobb så hadde jeg også prøvd å komme meg oppover... Men får vel ta det igjen på TG03 eller noe...  

Var jo så godt igang da jeg tok 4 år på rappen... Har faktisk The Gathering Musmatta fra 1997 fremdeles *stolt*

 

du mener seff å ta det igjen på TG04, siden TG03 begynner til onsdag :wink:

 

omg! jeg gleder meg så jeg holder på å dø.. hm.. dette ble veldig offtopic :roll:

Lenke til kommentar

Får håper det da  :) Så får dere kose dere sikkelig. Haddet ikke vært for jobb så hadde jeg også prøvd å komme meg oppover... Men får vel ta det igjen på TG03 eller noe...  

Var jo så godt igang da jeg tok 4 år på rappen... Har faktisk The Gathering Musmatta fra 1997 fremdeles *stolt*

 

du mener seff å ta det igjen på TG04, siden TG03 begynner til onsdag :wink:

 

omg! jeg gleder meg så jeg holder på å dø.. hm.. dette ble veldig offtopic :roll:

Veldig Off Topic... Godt at noen følger med her.. men ja.. Tg04 ;)

Alltid rett du ... Som vanlig :D

Lenke til kommentar
Veldig Off Topic... Godt at noen følger med her.. men ja.. Tg04 ;)  

Alltid rett du ... Som vanlig  :D

 

som vanlig faktisk.. tja.. vet ikke helt jeg.. det er vel det jeg liker å tro.. men jeg trokke jeg alltid har rett :roll:

 

Ååhhrrr.... Må ta ting med en klype salt da vettø 8)

Lenke til kommentar
Veldig Off Topic... Godt at noen følger med her.. men ja.. Tg04 ;)  

Alltid rett du ... Som vanlig  :D

 

som vanlig faktisk.. tja.. vet ikke helt jeg.. det er vel det jeg liker å tro.. men jeg trokke jeg alltid har rett :roll:

 

Ååhhrrr.... Må ta ting med en klype salt da vettø 8)

 

veit! men jeg liker allikevell å tro at jeg har rett :yes:

Lenke til kommentar
som vanlig faktisk.. tja.. vet ikke helt jeg.. det er vel det jeg liker å tro.. men jeg trokke jeg alltid har rett :roll:

 

Ååhhrrr.... Må ta ting med en klype salt da vettø 8)

 

veit! men jeg liker allikevell å tro at jeg har rett :yes:

 

Ser for meg at du er en liten bastant person. Under en diskusjon klarer du vel å få en person som har rett til å tro at den har feil. :D

Lenke til kommentar
Ser for meg at du er en liten bastant person. Under en diskusjon klarer du vel å få en person som har rett til å tro at den har feil.  :D

 

hahaha!! nei! så god er jeg ikke.. hvis jeg tar feil så innrømmer jeg det. men jeg tar jo aldri feil :wink:

 

hehe! ok da.. så jeg tar mye feil.. men jeg pleier å gi meg lett!

Lenke til kommentar
Ser for meg at du er en liten bastant person. Under en diskusjon klarer du vel å få en person som har rett til å tro at den har feil.  :D

 

hahaha!! nei! så god er jeg ikke.. hvis jeg tar feil så innrømmer jeg det. men jeg tar jo aldri feil :wink:

 

hehe! ok da.. så jeg tar mye feil.. men jeg pleier å gi meg lett!

 

Tar feil , tar ikke feil... hummm... forvirrer meg du :lol:

Lenke til kommentar

Til løken som skrev "Så du vil ha en bimbo?" :

Blondt hår = bimbo ? Tipper du ikke kjenner mange jenter jeg, og dersom du gjør det, sier det vel heller mer om miljøet du er i , enn blonde jenter generelt.

 

Mobbing er leit, men hvorfor helle bensin på bålet? Kler du deg annerledes, snakker annerledes og ser annerledes ut, blir det lagt merke til. (Dette gjelder i grunn ungdomsskolenivå) Sier ikke det skal være slikt, men sånn er det nå bare. Selvfølgelig blir folk mobbet av andre grunner enn klær, men lettere å mobbe enn som skiller seg ut. Da er man mange mot en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...