Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

Et mobbeoffer vil gjerne ikke skille seg veldig ut dersom han/hun bytter skole, da vil han/hun heller gli inn i gjengen , men kan samtidig ha en like "spennende" personlighet som en som liker gothstilen.

 

VEll du har et poeng her.. Jeg har vell ikke blitt mobbet etter 7.klasse ,men med tanke på at jeg byttet skole i 8.klasse så kjøpte jeg endel nye og fancy klær og fikset litt på håret (Som dere vell ser på bildene.. ) for og passe bedre inn. FOr og si det slik: Det gikk ikke helt , siden alle er unike og jeg mener at man ikke kan forandre seg sånn over natta. Jeg har iallefall prøvd ,med et negativt resultat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

ahh så du kjenner alos? (håkon) er det du som kjører han til tg eller? er en kamerat av han i åsen jeg :)..

Jepp. Vi skal kjøre hjem sammen :woot: Så... vi snakkes vel da.

Lenke til kommentar
Vel etter å ha delt ut mer enn nok av deg PeNtA, så kan vel jeg dele ut noe da.

 

IMG_0314.jpg

 

Jeg er han i den GULE STYGGE HELPDESK T-SKJORTEN. :)

 

IPX på Stord?

 

Vel har ikke hørt om ipx på andre steder enn på stord. Så ja.

Jeg var han tullingen bak ideen om dyrelyd konkuransen. (Påfugel orgasmen) :wink:

Og du da???

Lenke til kommentar
Buffalo stil på gutter er total ghey factor, vet det er mange gutter på østlandet som bruker det. Bra vi guttene på vestlandet har en barskere stil :D

 

Bilde galleri kommer senere i uka, blir en del bilder fra TG:)

 

Kan man sende inn bilder til dere også?

Så har dere noe å velge mellom. :woot:

Lenke til kommentar
Buffalo stil på gutter er total ghey factor, vet det er mange gutter på østlandet som bruker det. Bra vi guttene på vestlandet har en barskere stil :D

 

Bilde galleri kommer senere i uka, blir en del bilder fra TG:)

det sier du bare fordi du vet jeg har Buffalo sko .....

(de er varme å gå i ...)

Lenke til kommentar

Meg i midten:

http://www.smsnett.com/cyberjonas/kreta200.../Foamparty4.jpg

Jeg er noe på tur akkurat der, men det det eneste jeg har på nett.

 

 

Apropo homogrill, leide hus i Danmark med noen venner, og gutta hadde selvfølgelig vært i christiannia, og når en av vennene mine sovna av en eller annen grunn :shrug: , så var det en homogrill på rommet. Vi grilla ham i flere timer og lagde tette morsomme skiller på ham. Akk ja, gode minner :D

Lenke til kommentar
smaken er som baken, delt.

Blir litt feil å sitte alle blondiner i samme bås, de er ikke dumme, teite og uinteressante bare pga hårfargen. Sier jo litt mer om dere dersom det er slikt dere tror. Dessuten er blondt hår penere enn svart, vanlige jenteklær penere enn goth-stil (på jenter that is), men det er nå min smak.

 

du vil ha en bimbo altså? goth rocker vilt! kun en ting som er fetere enn goth og det er punk! :woot:

Lenke til kommentar
Eg liker damer eg.  :woot:

 

:o hva?? og jeg som trodde du var ghey.. aw man!! sry :wink:

 

alså..

 

CFD: jeg sa ikke at alle damer er like.. ingen damer er like.. men 90% av jentene som jeg ser hver dag går i akkurat samme stilen klær.. like farger, like typer sko, like bukser, jakker, hårsveiser, solbriller.. alt er liksom så.. kommerst..

 

grunnen til at jeg missliker dette er det at jeg liker mennesker som er litt orginale.. og etter mine erfaringer så er de jentene som går likt kledd som alle andre lite orginale av seg.. (ok! dere er uenige..dette er min mening..) Nå kjenner ikke jeg heller hele landets jenter liksom.. og jeg er vist ganske rar selv, så det er vel bare sånn at jeg liker jenter som er rare på samme måte som meg..

 

jeg synes mote er no dritt.. og de jentene jeg snakker om følger moten slavisk.. er det ikke inn, kan man ikke gå med det.. i høst var goth inn, da var det masse babes i "gotherklær".. nå er nesten alle de borte igjen fordi nå er det andre farger som teller..

skjønner ikke at folk er så lette å styre jeg.. bare fordi en ting er inn, så betyr det ikke at den er stilig eller kul eller pen? gjør det det? ikke i min verden.. menmen..

 

og.. jeg bryr meg om dette fordi jeg er jente selv.. ergo.. jeg blir sammenlikna med de jentene jeg snakker om. og når jeg da føler at det blir galt.. så er det klart at jeg irriterer meg over no slikt..

 

jeg har til nå kanskje funnet 3 slike "normale" damer som jeg har kunnet snakke med... alle de andre sier bare : "fnis!!" "hihi!!" "så kult halsbånd! og "tror du du er nemi?" slike nytter det rett og slett ikke å snakke med for min del..

 

Thomas007: når det gjelder mobbingen, så vet sikkert en del av oss åssen det er.. jeg er blitt mobba mye på ungdomskolen.. men jeg prøvde ikke å få bli med i gjengen.. Jeg gjore heller det jeg følte var best.. jeg prøvde å overse de som mobbet, og kledde meg slik jeg ville. Det funka bra etterhvert.. for de slutta når de så at jeg ikke brydde meg om dem.(på utsiden) men det er selvfølgelig ikke alle som takler mobbing på den måten..

 

men..hm. ikke missforstå meg nå.. jeg sier ikke at det bare er folk som liker gothstilen som har spennende personlighet.. alle kan ha det.. men vi kan og ha forskjellige syn på hva en spennende personlighet er.. jeg liker neppe det samme i en dame som det du gjør.. heller ikke gutter.. kanskje du liker sånne gutter og jeg liker noen som er helt anderledes.. det finnes noen for enhver smak iks?

 

Kebab DOGgy: hahaha!! jeg skal disse skoa dine på TG!! be prepared! :woot:

 

adawen: jah!!! heldiggrisen!! åssene da? er de gode å gå på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...