Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

nyeste bildet av meg må være det jeg har i passet..

 

her ligger det..

 

ps: legg merke til den spennende kombinasjonen av et stort og et lite øye.. :shrug:

 

Igjen, likblek og sort kledd :grumpy::roll:

 

Hey - ikke diss Penta bare fordi hun ser kul ut da!

 

Personlig digger jeg litt bleke (og gjerne Goth-) jenter med mørkt/svart hår. - Mye lekrere enn f.eks. teite solbrune blondiner synes jeg.

 

Har en datainteressert goth-babe som samboer, so I couldn't be happier :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg vil ha en goth. definitivt. vikke ha en sånn dere bimbo deluxe støvsuger uten hjerne. nei ikke om det så snødde elefanter.

 

det pentabildet var ganske fett. alså der ho var hore. og ellers får dere ikke se flere bilder av meg.... før jeg får tatt de

Lenke til kommentar

 

jeg tror jeg skal si meg enig i SirHartge.. du har faktisk utviklet deg til å bli en fin ung..hm..mann.. :roll: gutt ja! fin ung gutt sier vi 8)

 

skal jeg ta det som et kompliment eller en fornærmelse?

Foresten: De dere bildene av: Schoolgirl-pentawh00re-penta og Sliten-penta var btw utrolig morsomme ,men litt små :(

 

jeg ville tatt det som et kompliment hvis noen sa jeg var fin.. vet ikke åssen du takler slikt da... bestemm selv du :wink:

 

takktakk! bra at noen ser hensinkten bak slike bilder. humor! aha!! ikke bare slik "whine whine whine! det bildet var teit! hvorfor har du så mye klær på! der så du ikke no pen ut!" osv.. lame!

 

Gabriel_X: takk det var snilt.. skal damen på TG eller?

 

Odden: jeg vil og ha en goth.. fyr da... skal vi gå på jakt sammen? :woot:

Lenke til kommentar

smaken er som baken, delt.

Blir litt feil å sitte alle blondiner i samme bås, de er ikke dumme, teite og uinteressante bare pga hårfargen. Sier jo litt mer om dere dersom det er slikt dere tror. Dessuten er blondt hår penere enn svart, vanlige jenteklær penere enn goth-stil (på jenter that is), men det er nå min smak.

Lenke til kommentar
smaken er som baken, delt.

Blir litt feil å sitte alle blondiner i samme bås, de er ikke dumme, teite og uinteressante bare pga hårfargen. Sier jo litt mer om dere dersom det er slikt dere tror. Dessuten er blondt hår penere enn svart, vanlige jenteklær penere enn goth-stil (på jenter that is), men det er nå min smak.

 

blondiner in my opinion, er de blonde jentene som er dumme, latterlige, oversminka og har stygge klær..

 

blonde jenter kan være smarte og sånn.. men ikke blondiner.. men det er vel bare min greie da..

 

som du sier så er smaken som baken.. og det vi snakker om her er våre meninger.. så vi har jo like mye rett til å si vår som du har til å si din, selv om vi ikke har samme..

jeg synes blondt hår er pent på gutter, og på noen jenter.. men blonde jenter ser ikke bra ut med fem kilo brunkrem og flere liter maskara i trynet.. ingen jenter kler sååå mye sminke.. pudder er imo lame.. bare føkker opp huden, og ser falskt ut uansett!

dessuten synes jeg at mote er ganske kjipt.. for klæra og fargene som er inn er vanligvis helt forjævli stygge.. dessuten går alle kledd i det samme.. og det liker jeg heller ikke.. heller skille seg litt ut i fra mengden selv om mange synes det er stygt og teit.. jeg tror jeg kan leve med det..

jeg har en greie for å skrive lange poster og forsvare meg og da.. jaja.. :shrug:

Lenke til kommentar
Gabriel_X: takk det var snilt.. skal damen på TG eller?

 

Nope - det får a ikke lov til :wink:

 

Neida, vi skal på tur i påsken (skal en tur til England så det blir vel innkjøp av noe nytt fottøy fra New Rock eller DM...) så det blir ikke noe TG. Vi begynner jo å bli aaalt for gamle og (hhv. 33 og 27 - yay, nå følte jeg meg gammal!) :o

Lenke til kommentar
Gabriel_X: takk det var snilt.. skal damen på TG eller?

 

Nope - det får a ikke lov til :wink:

 

Neida, vi skal på tur i påsken (skal en tur til England så det blir vel innkjøp av noe nytt fottøy fra New Rock eller DM...) så det blir ikke noe TG. Vi begynner jo å bli aaalt for gamle og (hhv. 33 og 27 - yay, nå følte jeg meg gammal!) :o

 

mange på tg som er eldre enn dere :wink:

 

new rock.. er det de med flammer og sånn på? i så tilfelle så er de dritfete!! kikka på noen da jeg var i irland.. men de er så dyre=/

Lenke til kommentar

jeg synes blondt hår er pent på gutter' date=' og på noen jenter.. men blonde jenter ser ikke bra ut med fem kilo brunkrem og flere liter maskara i trynet.. ingen jenter kler sååå mye sminke.. pudder er imo lame.. bare føkker opp huden, og ser falskt ut uansett!

quote'] Nå er ikke noen jenter fin oversminket, blondt hår eller ikke. Og selv om man ikke liker goth stil, men har en gjennomsnittlig normal kles-oglivsstil, vil det ikke si at man er lik alle andre. Det blir jo helt feil. Man kan være like spennende og orginal, det er nemlig personligheten som avgjør det.

Lenke til kommentar

jeg synes blondt hår er pent på gutter, og på noen jenter.. men blonde jenter ser ikke bra ut med fem kilo brunkrem og flere liter maskara i trynet.. ingen jenter kler sååå mye sminke.. pudder er imo lame.. bare føkker opp huden, og ser falskt ut uansett!

Nå er ikke noen jenter fin oversminket, blondt hår eller ikke. Og selv om man ikke liker goth stil, men har en gjennomsnittlig normal kles-oglivsstil, vil det ikke si at man er lik alle andre. Det blir jo helt feil. Man kan være like spennende og orginal, det er nemlig personligheten som avgjør det.

 

Godt sagt. Det er personlighet som avgjør. Personlighet avgjør jo også i stor grad klesstilen, så de henger jo sammen, men personligheten som er verd å se etter i andre.

Lenke til kommentar

jeg synes blondt hår er pent på gutter, og på noen jenter.. men blonde jenter ser ikke bra ut med fem kilo brunkrem og flere liter maskara i trynet.. ingen jenter kler sååå mye sminke.. pudder er imo lame.. bare føkker opp huden, og ser falskt ut uansett!  

 

Nå er ikke noen jenter fin oversminket, blondt hår eller ikke. Og selv om man ikke liker goth stil, men har en gjennomsnittlig normal kles-oglivsstil, vil det ikke si at man er lik alle andre. Det blir jo helt feil. Man kan være like spennende og orginal, det er nemlig personligheten som avgjør det.

 

nei det er klart.. men jeg snakket om mote.. og hvis man ser på den "gjennomsnitlige" jenta på en videregående skole(i alle fall her i byen) så er hun tilnærmet lik alle andre på utsiden.. jeg snakker kun om utseendet her.. personligheten kommer i tillegg.. og den er jo ikke lik hos noen!

 

har man en spennende og orginal personlighet, så pleier det å gjennspeile seg i klesstilen og sånn.. i alle fall etter min oppfatning.. og da kler man seg ikke i det alle andre går med..

 

men det er jo klart at vi har to forskjellige meninger her.. nytter ikke å bli enige..

Lenke til kommentar
new rock.. er det de med flammer og sånn på? i så tilfelle så er de dritfete!! kikka på noen da jeg var i irland.. men de er så dyre=/

 

Jepp - http://www.newrock.es/. Koster jo fort over 1.500 her i landet (i de få butikkene som har da - blant annet skosjappa i Arkaden i Oslo), men i England får du dem til litt hyggeligere (= halvparten eller noe) pris.

 

Jeg har to par av de litt mer diskrè og lavere variantene (i den grad man kan kalle dem diskrè da...) med 'sølv'-flammer på mens samboeren har de litt mer spenstige utgavene. Jenter og fottøy vettu! :smile:

Lenke til kommentar

 

ahh så du kjenner alos? (håkon) er det du som kjører han til tg eller? er en kamerat av han i åsen jeg :)..

Lenke til kommentar

[quote name="PeNtA

nei det er klart.. men jeg snakket om mote.. og hvis man ser på den "gjennomsnitlige" jenta på en videregående skole(i alle fall her i byen) så er hun tilnærmet lik alle andre på utsiden.. jeg snakker kun om utseendet her.. personligheten kommer i tillegg.. og den er jo ikke lik hos noen!

 

har man en spennende og orginal personlighet' date=' så pleier det å gjennspeile seg i klesstilen og sånn.. i alle fall etter min oppfatning.. og da kler man seg ikke i det alle andre går med..

 

men det er jo klart at vi har to forskjellige meninger her.. nytter ikke å bli enige..[/quote]

Jeg synes ikke at personligheten gjenspeiles i klærne, i hvert fall ikke veldig mye. Det er flere ting som avgjør det, for eksempel økonomi, tilgjengelighet og andre samfunnsnormer. Et mobbeoffer vil gjerne ikke skille seg veldig ut dersom han/hun bytter skole, da vil han/hun heller gli inn i gjengen , men kan samtidig ha en like "spennende" personlighet som en som liker gothstilen.

Lenke til kommentar

Penta (Eller pEnTa elns) : Vell når folk kaller meg gutt så synes jeg det er.. ja hva skal man si??...litt :old: kanskje? :p

 

Og si at alle damer ser like ut er og ta i litt ,men det er mange som kler seg litt likt ja ,men hvem bryr seg om det? for og si det mildt så driter jeg i hvordan en dame kler seg jeg. Sålenge det er mulig og snakke med damen så er det ikke så farlig hvordan henne ser ut da. Kan godt huske tilbake til sommern 02 hvor jeg traff en utrolig digg dame. Dette er kanskje en liten selvmotsigelse ,men henne var ikke så sinsykt fin ,men vi kunne sitte og prate sammen i flere timer og det er jo det som er vitsen med og ha dame da. (imottsettning til hva flere av de jeg kjenner vil si..)

 

Desverre var det bare 4uker vi hadde sammen :( Vi drev og jobbet sammen og når det ikke var noe mer arbeid så var det ikke så mye vi kunne gjøre.. :( Har fortsatt kontakt med dama over mail ,men når det skiller over 20mil så er det liksom litt kjipt og ha funnet seg en så bra dame som bor så langt vekke.

 

Back to topic: Så utseende har ikke så mye og si. Iallefall ikke for meg.

Satt og hørte på en "roligdans-sang" og da fløy tankene avsted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...