osse-mon waits for alice Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her, ja.... Lenke til kommentar
oling Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Di Miles: Jeg vet mye om deg. Du er ingen fjortis, men det ser utrolig dumt ut å gå med lue inne. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Herregud er det forsatt snakk om man har lue eller ikke på hodet? Folk må da for pokker gå med ka helsiken de vil vel. Det er vel noen av dere som irriterers seg for at eg ikke har hår på hodet? Kritisere Kritisere Kritisere Kritisere er alt dere kan.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 luer bruker man når det er kaldt ute, punktum. hva blir det neste, votter..? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bilde av meg finner dere her. Som om noen bryr seg om guttebildene her Jaja, bryr meg ikke så mye om oppmerksomhet så Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 luer bruker man når det er kaldt ute, punktum. hva blir det neste, votter..?Latterlig :riste på hodet: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nyeste bilde jeg har...veit jeg ser herpa ut, men men - er jo russ i år! Og er man russ gir man faen Et stykk "vanlig" bilde. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Tja er er jo eg og...... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er det sånne polaroid sol briller som man bruker til å fiske med? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er det sånne polaroid sol briller som man bruker til å fiske med? Hadde det bildet vært tatt uten flash så hadde man vel ikke sett igjennom brillene.. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Bilde av meg finner dere her. Som om noen bryr seg om guttebildene her Jaja, bryr meg ikke så mye om oppmerksomhet så Kan vi få se deg med 3 kuler i kjefen slik som han på avartaren din??? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Et stykk "vanlig" bilde. yaaa .. i am german lover boy ... du ser ut som en slesk tysker Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 hehehe...har blitt kaldt mye rart, men aldri har noen sagt jeg ser ut som en slesk tysker...får ta det som en kompliment Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er du en jævla rasist Kebab? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er du en bidige rasist Kebab? jada .. men jag hater tyskere ... like ille som franskmenn og amerikanere... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Er du en bidige rasist Kebab? jada .. men jag hater tyskere ... like ille som franskmenn og amerikanere... Eneste fordelen med amrikanere er at de ikke kjører EKSTREMT sakte rundt med sine campingvogner på slep. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Her er mitt bidrag: Beklager den dårlige kvaliteten på både meg og bildet . Det er scanna fra et adgangskort og det ble tatt så alt for tidlig om mårran. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Di Miles: Jeg vet mye om deg. Du er ingen fjortis, men det ser utrolig dumt ut å gå med lue inne. du er jo ola ffs.. halla.. visste ikke at du var her Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 nyeste bildet av meg må være det jeg har i passet.. her ligger det.. ps: legg merke til den spennende kombinasjonen av et stort og et lite øye.. Igjen, likblek og sort kledd hm.. ja.. og? har du no rett til å være grumpy over måten jeg kler meg på da? sorry at jeg ikke er fast solariumskunde på vinteren.. jeg må virkelig beklage hvis det ikke passer for deg at jeg er bleik! du ville vel helst at jeg sku gått kledd i rosa og lyse blått og hatt platinablondt hår du! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 du ville vel helst at jeg sku gått kledd i rosa og lyse blått og hatt platinablondt hår du! + silikonpupper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå