b-real Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 yee .. jeg er kunstner .. snart skal jeg malet et bilde hvoe jeg har stå! ... (banan style!) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 yee .. jeg er kunstner .. snart skal jeg malet et bilde hvoe jeg har stå! ... (banan style!) Ja, gjør som Odd Nerdrum Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 folk sier jeg er litt odd ... jeg er en nerd .. og litt rum er greit innemellom .. (heier også på odd) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 hmm, odd er jo kongelaget! offtopic: noen som har "oddsangen"? PM me Skal vell legge ut nytt bilde av meg snart Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Her er bilde av meg Egentlig et køddebilde, men det eneste jeg fant av meg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Fordi jeg vet at når han sitter på ræva si, så sitter han foran her og spiller cs eller whatever. Så hvis jeg kontakter han på msn, tar det en halvtime før rumpa hans reagerer... Men hvis jeg derimot får han til å stå oppreist må han høre.. Må da funke..?! Du slenger jo bare rundt i denne threaden og whiner og da. Pleier ikke å lese/ se i denne threaden, din tulling. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Her er bilde av meg Egentlig et køddebilde, men det eneste jeg fant av meg rrrr... sexy! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 her e eg møkje finare enn alle andre .._()_ ....|| ..../ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Her er bilde av meg Egentlig et køddebilde, men det eneste jeg fant av meg rrrr... sexy! Det bildet kunne sett ut som du kom rett fra fest og prøver å samle kreftene dine ute på en gressplen... BTW: her er et nylig Bilde av meg, trudde ikke at jeg røyka før jeg voknet opp dagen etterpå og hadde røyksmak i kjeften og så bildene på kameraet Lenke til kommentar
bambam Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Hihi, sjef tråd. Her er meg Ingen spydige komentarer om kvinnfolket bak(ikke mitt) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Her er bilde av meg Egentlig et køddebilde, men det eneste jeg fant av meg rrrr... sexy! Det bildet kunne sett ut som du kom rett fra fest og prøver å samle kreftene dine ute på en gressplen... BTW: her er et nylig Bilde av meg, trudde ikke at jeg røyka før jeg voknet opp dagen etterpå og hadde røyksmak i kjeften og så bildene på kameraet Var trøtt, og blei utroolig sliten av å være på bakkestranda.. helt sykt.. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 cliffhanger? er noe gretten på det siste bildet ettersom man ikek kom opp ruten man skulle gå. det ble for meget for han jeg klatret med... måtte rappellere av... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 meg ikkje da nyaste og besta men her er eg! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 masse lok! se nedenfor. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Se om jeg klarer å rote fram et bilde jeg også, da vel... *lete* Skal vi se... Fant et konf-bilde: Noe groggy og trøtt, og syk... Spysyka... Kjekt å ha i en konfirmasjon. Bunader og annen divers lort ødelegger i bakgrunnen, men men. Det er da meg. Gammelt bilde, da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Skal vi se... Fant et konf-bilde: 404 error her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå