Gjest mafister Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Når sosohal kommer tilbake, skal jeg få han til å hjelpe meg.. :wink: Jeg klarer jo INGENTING selv.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Candyfloss: du er en eid n00b, det finns håp for sånne som deg og da Nemlig Jesus Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Nemlig Jesus dra nå ikke religion inn i dette og da jesus er ikke svaret på alt [/u] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Candyfloss: du er en eid n00b, det finns håp for sånne som deg og da Nemlig Jesus det finnes håp for sånne som meg, ja.. det er bare å bruke litt kvinnelist! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Her er et bilde av meg.. ikke verst :wink: Lenke til kommentar
SoW Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Her er et bilde av meg.. ikke verst :wink: Takk ja.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 når ere Candyfloss får opp bilde her a? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 når ere Candyfloss får opp bilde her a? når han sosohalduden gidder å løfte på ræva si Lenke til kommentar
SoW Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 når ere Candyfloss får opp bilde her a? når han sosohalduden gidder å løfte på ræva si Hvorfor må han løfte på rævva si da? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 når ere Candyfloss får opp bilde her a? når han sosohalduden gidder å løfte på ræva si Hvorfor må han løfte på rævva si da? Fordi jeg vet at når han sitter på ræva si, så sitter han foran her og spiller cs eller whatever. Så hvis jeg kontakter han på msn, tar det en halvtime før rumpa hans reagerer... Men hvis jeg derimot får han til å stå oppreist må han høre.. Må da funke..?! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 er ikke så vanskelig å legge opp bilde av seg selv da.. (hvis det var det som var problemet..?) spesielt hvis du har noen på nett allerede.. bare lime inn adressa her.. trenger ikke no tags eller noe.. litt værre hvis du ikke har bilder på nett eller no sted å laste de opp da=/ Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hun kan jo sende det til noen andre her på hw, via email da.. Så kan den personen laste det opp, og evt. redigere det:p Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hun kan jo sende det til noen andre her på hw, via email da..Så kan den personen laste det opp, og evt. redigere det:p det går og for eksempel ann.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Bumper posten helt fra bunnen fordi jeg bare MÅ få inn et bilde av megselv... Her er bilde av meg etter at jeg ba frisøren å klippe det kort Her er bilde av meg på Radiobiler køen på tusenfryd... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 her er det et bilde at et arr jeg har .. ingen vet hvor det kom fra .. har hatt det helelivet .. synd det ikke er så synlig .. (ja .. det er en kvise midt på arret .. huff .. glad den ikke er større .. den plager meg .. (resten av flekkene er ikke der ... de er pga dårlig cam)) Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kanskje fra fødselen din, hvis du måtte dras ut med tang.. En kamerat av meg har et merke på siden av panna etter det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kebab GUD: Hvorfor har du alltid så skumle bilder? Slike som du bare litt av trynet elns...Slik som det bilde du har her nå, og den i avataren din Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Kebab GUD: Hvorfor har du alltid så skumle bilder? Slike som du bare litt av trynet elns...Slik som det bilde du har her nå, og den i avataren din Hørt om kunstnerisk frihet? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 yee .. jeg er kunstner .. snart skal jeg malet et bilde hvoe jeg har stå! ... (banan style!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå