JohndoeMAKT Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 OH-NO! The breinsluggs are attacking. Jeg har bare et spm: Hva har mammaen din sagt ved diverse anledninger du har pircet deg til helvete? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ingenting? som tidligere sagt, jeg hverken røyker eller bruker dop, jeg drikker uhyre sjeldent, jeg har en god jobb, er høflig, og stort sett har holdt meg på den smale sti. hvis det eneste hun (eller andre) har negativt å si om meg, er at jeg har et par ringer i trynet, ville det vært en utrolig sneversynt mor, syns du ikke? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 ingenting? som tidligere sagt, jeg hverken røyker eller bruker dop, jeg drikker uhyre sjeldent, jeg har en god jobb, er høflig, og stort sett har holdt meg på den smale sti. hvis det eneste hun (eller andre) har negativt å si om meg, er at jeg har et par ringer i trynet, ville det vært en utrolig sneversynt mor, syns du ikke? Kan jeg sende mamma på kurs til deg? Please? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 En mor elsker sin sønn uansett ka han måtte finne på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Kan jeg sende mamma på kurs til deg? Please? du får betale porto Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 du får betale porto Konge! Tror ho blir litt skeptisk når jeg stapper henne i ei diger eske, tho.. Har fått ufattelig mange formaninger om "piercing og jobb" i det siste.. *fnatt* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Konge! Tror ho blir litt skeptisk når jeg stapper henne i ei diger eske, tho.. Har fått ufattelig mange formaninger om "piercing og jobb" i det siste.. *fnatt* du er vel den samme personen om du tar ut smykket, skulle jeg tro. hvis arbeidsgiveren hadde vært så sneversynt og ikke fattet det, hadde ikke jeg hatt særlig mye interesse i å jobbe for vedkommende. barnehage-assistent er forøvrig en ypperlig jobb. unger elsker folk som skiller seg ut. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 En mor elsker sin sønn uansett ka han måtte finne på Oh yeah, og takk fa*n for det Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er egentlig ganske rart. Når jeg var 12-13år så hadde jeg slosskamp med mamma hele tiden. Slo og sparket for full maskin. Hadde btw dagligdagse slåsskamper med lærerne i 1og 2.klasse.. Heldigvis så er det ikke slik lenger. Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 jeg har vært snill gutt hele tiden jeg Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Tviler ikke. Jeg var en liten drittunge som gikk til PPT og BUP og alle andre ting for de fleste tingene med meg når jeg var liten da. Hadde tilogmed ekstra lærer i timene. (Han var en faenskap uten like da ,men jeg lærte) Men jeg husker jeg var inne på PPT når jeg gikk i 8klasse og jeg husker jeg fikk tiden til og gå med og se den PPT dama uten klær. Dama var utrolig fin da så jeg satt og smådrømte litt mens jeg var der jeg. Etter 9.klasse (Er det vell) så har jeg aldri hatt noen problemer, og bra er det.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 http://www.b-real.net/pix/sortland/025_25.jpg Meg på fjelltur... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 HER har dere altså meg! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 http://www.b-real.net/pix/sortland/025_25.jpg Meg på fjelltur... Nais goatiee! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Nais goatiee! litt liten, da. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Mindre enn psilocybe sin ja... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 http://www.geocities.com/skavold/36UN0005.jpg PS: Bruk copy/paste-funksjonen, og kopier linken inn i adressefeltet! Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg fant deg ikke.. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Visste ikke at det fantes så mange søte geeker Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg fant deg ikke.. og deeer funka det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå