Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingenting?

 

som tidligere sagt, jeg hverken røyker eller bruker dop, jeg drikker uhyre sjeldent, jeg har en god jobb, er høflig, og stort sett har holdt meg på den smale sti. hvis det eneste hun (eller andre) har negativt å si om meg, er at jeg har et par ringer i trynet, ville det vært en utrolig sneversynt mor, syns du ikke?

Kan jeg sende mamma på kurs til deg? Please? :roll:

Lenke til kommentar
Konge! Tror ho blir litt skeptisk når jeg stapper henne i ei diger eske, tho..  

Har fått ufattelig mange formaninger om "piercing og jobb" i det siste.. *fnatt*  :roll:

 

du er vel den samme personen om du tar ut smykket, skulle jeg tro. hvis arbeidsgiveren hadde vært så sneversynt og ikke fattet det, hadde ikke jeg hatt særlig mye interesse i å jobbe for vedkommende.

 

barnehage-assistent er forøvrig en ypperlig jobb. unger elsker folk som skiller seg ut. :)

Lenke til kommentar

Tviler ikke. Jeg var en liten drittunge som gikk til PPT og BUP og alle andre ting for de fleste tingene med meg når jeg var liten da. Hadde tilogmed ekstra lærer i timene. (Han var en faenskap uten like da ,men jeg lærte)

 

 

Men jeg husker jeg var inne på PPT når jeg gikk i 8klasse og jeg husker jeg fikk tiden til og gå med og se den PPT dama uten klær. Dama var utrolig fin da så jeg satt og smådrømte litt mens jeg var der jeg.

 

Etter 9.klasse (Er det vell) så har jeg aldri hatt noen problemer, og bra er det..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...