nerd-light Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kjører du traktor nerd-light? he he nei faktisk ikke, så har jeg aldri kjørt traktor tru det eller ei bare vært vedheng, men hvis du vil se noen råne i traktor med det værste stereoanlegget inne i traktoren er en tur til bø tingen mvh nerd-light Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 (PS: jeg klør .. og har ingenting å klø med) bruk kniven da vel :wink: Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 nytt og fint.. Si meg en ting ... jeg bare lurer så veldig :oops: Eh ... Hvordan spiser du ??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Si meg en ting ... jeg bare lurer så veldig :oops: Eh ... Hvordan spiser du ??? med munnen. hvordan spiser du? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Henger ikke maten seg fast???? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hoho, psilocybe - kongen av tørrvittigheter! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Henger ikke maten seg fast???? sukk. nei.. jeg klarer faktisk å få mat forbi leppene og inn i munnen. ikke spiser jeg mat som inneholder masse harde, tynne ting som kan snike seg inn i en ring heller. for å si det sånn.. hadde jeg hatt det minste problem med noen av piercingene, hadde jeg tatt dem ut. den eneste gangen det har skjedd, er når jeg hadde en ring midt på underleppen.. da var det et helvete å drikke normalt. som du ser, er det ingen ring der lengre.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Henger ikke maten seg fast???? sukk. nei.. jeg klarer faktisk å få mat forbi leppene og inn i munnen. ikke spiser jeg mat som inneholder masse harde, tynne ting som kan snike seg inn i en ring heller. for å si det sånn.. hadde jeg hatt det minste problem med noen av piercingene, hadde jeg tatt dem ut. den eneste gangen det har skjedd, er når jeg hadde en ring midt på underleppen.. da var det et helvete å drikke normalt. som du ser, er det ingen ring der lengre.. lol, ser du har fått deg en ny festlig dingsbums i øret.. stort hull ..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 lol, ser du har fått deg en ny festlig dingsbums i øret.. stort hull ..? velvel.. ny og ny. det har vært sånn i 4 år nå, så.. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 lol, ser du har fått deg en ny festlig dingsbums i øret.. stort hull ..? velvel.. ny og ny. det har vært sånn i 4 år nå, så.. Så den nå jeg.. kan du si meg en ting.. Hva er vitsen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Så den nå jeg.. kan du si meg en ting.. Hva er vitsen? hva er vitsen med en finger-ring eller et halsbånd? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Så den nå jeg.. kan du si meg en ting.. Hva er vitsen? hva er vitsen med en finger-ring eller et halsbånd? hvis han vil så kan han vel faen meg gjøre det.. ikke det at jeg ville ha gjort det.. men alle er forskjellige.. noe av grunnen til at menneske ikke har dødd ut.. eller.. ja. noe sånt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Kjakan_mm: Er du med på noe Taekwondo Stevne? Har en som jeg kjenner igjennom skolen som er med på stevner og blablabla.. Han kommer vell ifra Bergen nord og heter Stian Lampe. Hørt om han? BTW: Så kan dere finner nye bilder av meg i Domene tråden. De 2-3siste sidene. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Kjakan_mm: Er du med på noe Taekwondo Stevne? Har en som jeg kjenner igjennom skolen som er med på stevner og blablabla.. Han kommer vell ifra Bergen nord og heter Stian Lampe. Hørt om han? BTW: Så kan dere finner nye bilder av meg i Domene tråden. De 2-3siste sidene. har ikke det nei.. men jeg er da med på noe i ny og ne.. åssen grad har han?.. er det gtf eller wtf eller itf han driver med? altså.. enten "taekwon-do" "taekwondo" eller "tae kwon do" elns:P Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 aha! søkte litt.. han driver vist med wtf.. huff.. ikke skikkelig taekwon-do.. itf og gtf som ruuler Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 driver han med WFT??? .. What the fuck! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 driver han med WFT??? .. What the søren ta! lol, du kan det du Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 jada ... var bare litt forsomt ... hadde det ikke vert for sesnuren ... men det er Chairido og Nambudo som r0x0r uansett Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 driver han med WFT??? .. What the søren ta! WTF= World Taekwon-do Fighting Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 driver han med WFT??? .. What the søren ta! WTF= World Taekwon-do Fighting ehh.. NEI! WTF= World Taekwondo Federation og WTF skriver Taekwondo det er GTF som skrives Taekwon-do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå