Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henger ikke maten seg fast????

 

sukk. nei.. jeg klarer faktisk å få mat forbi leppene og inn i munnen. ikke spiser jeg mat som inneholder masse harde, tynne ting som kan snike seg inn i en ring heller.

 

for å si det sånn.. hadde jeg hatt det minste problem med noen av piercingene, hadde jeg tatt dem ut. den eneste gangen det har skjedd, er når jeg hadde en ring midt på underleppen.. da var det et helvete å drikke normalt. som du ser, er det ingen ring der lengre..

Lenke til kommentar
Henger ikke maten seg fast????

 

sukk. nei.. jeg klarer faktisk å få mat forbi leppene og inn i munnen. ikke spiser jeg mat som inneholder masse harde, tynne ting som kan snike seg inn i en ring heller.

 

for å si det sånn.. hadde jeg hatt det minste problem med noen av piercingene, hadde jeg tatt dem ut. den eneste gangen det har skjedd, er når jeg hadde en ring midt på underleppen.. da var det et helvete å drikke normalt. som du ser, er det ingen ring der lengre..

 

lol, ser du har fått deg en ny festlig dingsbums i øret.. stort hull ..? :D

Lenke til kommentar

:roll: Så den nå jeg.. kan du si meg en ting.. Hva er vitsen? :shrug:

 

hva er vitsen med en finger-ring eller et halsbånd?

 

hvis han vil så kan han vel faen meg gjøre det.. ikke det at jeg ville ha gjort det.. men alle er forskjellige.. noe av grunnen til at menneske ikke har dødd ut.. eller.. ja. noe sånt :p

Lenke til kommentar

Kjakan_mm: Er du med på noe Taekwondo Stevne? Har en som jeg kjenner igjennom skolen som er med på stevner og blablabla..

 

Han kommer vell ifra Bergen nord og heter Stian Lampe. Hørt om han?

 

BTW: Så kan dere finner nye bilder av meg i Domene tråden. De 2-3siste sidene.

Lenke til kommentar
Kjakan_mm: Er du med på noe Taekwondo Stevne? Har en som jeg kjenner igjennom skolen som er med på stevner og blablabla..

 

Han kommer vell ifra Bergen nord og heter Stian Lampe. Hørt om han?

 

BTW: Så kan dere finner nye bilder av meg i Domene tråden. De 2-3siste sidene.

 

har ikke det nei..

men jeg er da med på noe i ny og ne.. åssen grad har han?.. er det gtf eller wtf eller itf han driver med?

altså.. enten "taekwon-do" "taekwondo" eller "tae kwon do"

 

elns:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...