kjakan_mm Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 enda et nytt bilde av meg: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg må gratulere forumet .. ikke min skyld det kom så mange over der .. bare så dere vet det Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Her var det mye artig lesing, om alderen, om bobler, det er vel det man kan kalle en lett blanding av mye rart. Ecthelion: Er du bare en 1985 model, fy fann. Artig å tenke på eg har jobbet hos kværner siden 1985 Btw, dere er bare unger. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vel jeg har jobbet på RIMI siden.. 1999! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vel jeg har jobbet på RIMI siden.. 1999! ok om eg hadde gjort det ville eg gått konk, og så er du heller ikke så gammel som eg er Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 vel .. jeg har jobbet i bravida siden .. 2002 ... min først jobb ,.... sommer jobb og deltids jobb suger hyttepenis Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Vel jeg har jobbet på RIMI siden.. 1999! ok om eg hadde gjort det ville eg gått konk, og så er du heller ikke så gammel som eg er Tjener 120 i timen i snitt før skatt, grei lønn det når man bor hjemme hos mamma&pappa... Skal aldri flytte ut, bare jobbe og bruke penga på hardware Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvor ble innlegget mitt om boblekjøpet av? Jeg finner det ikke! Merkelig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2003 Her var det mye artig lesing, om alderen, om bobler, det er vel det man kan kalle en lett blanding av mye rart. Ecthelion: Er du bare en 1985 model, fy fann. Artig å tenke på eg har jobbet hos kværner siden 1985 Btw, dere er bare unger. Ikke alle er like gammle som deg Kjetil Og det er ingenting galt med årgangen 1985 Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 kanskje man bidrar også..bare litt her er bildet av meg, tatt nå rett rundt jul. egentlig bruker jeg briller, men dette bildet er tatt i en linseperiode. btw, søte jenter vi har her på forumet..blir nesten misunnelig EDIT: er en stund siden jul, men dere fatter tegninga, hva? EDIT2: er født i '83 jeg, noen som bryr seg? EDIT3:noname sko eier! EDIT4:solbriller gjør seg best...bestandig EDIT5: lue? hva er det? om alle ørebetennelsers mor beæret meg med sitt nærvær, hadde jeg ikke dratt på meg lue.. EDIT6: kanskje når jeg kjører snøscooter Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 hepp tenkte jeg skulle slenge meg med å legge ved et bilde av meg her Ellers så kan jeg legge til at bildet er tatt når jeg hadde hatt førerkort i 3-4 år ca og i år har jeg hatt førerkort i 10 år. Da finner du også ut hvor gammel jeg er. Når jeg i tillegg sier at jeg vokste opp det beste stedet i Norge, nemlig Bø i Telemark skulle resten være ganske så enkelt mvh nerd-light Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kjører du traktor nerd-light? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kul t-skjorte Homosexuals are gay? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jepp, en genial inskripsjon Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Kul t-skjorte Homosexuals are gay? LOL !! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Is kaldt glass med cola .. og en kniv i øret ... sånn er livet for meg NÅ! (PS: jeg klør .. og har ingenting å klø med) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå