PeNtA Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 kødder du? er jeg ELDRE enn deg? Duh no...hvis du sier d så Og Min mamma er best... javisst! I say so! hoho! jeg er faktisk hele et halvt år eldre enn deg! oh my! og jeg som trodde du var 20 eller no.. jaja.. så feil kan man ta.. btw: bilen til Herbie rocker! jeg så den på tg..en del ganger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 jeg er faktisk hele et halvt år eldre enn deg! oh my! og jeg som trodde du var 20 eller no.. jaja.. så feil kan man ta.. Vel...ikke at det trenger å si noe Neida... :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Får vel poste en bilde av meg snart. Finner ikke de nakne bildene av meg selv jaja får ta noen nye når det blir varmt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Får vel poste en bilde av meg snart. Finner ikke de nakne bildene av meg selv jaja får ta noen nye når det blir varmt. Å Gud nei, spar meg! :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 jeg er faktisk hele et halvt år eldre enn deg! oh my! og jeg som trodde du var 20 eller no.. jaja.. så feil kan man ta.. Vel...ikke at det trenger å si noe Neida... :wink: anntyder du at du er eldre enn meg mentalt? det må være det frekkeste jeg har hørt i hele dag! SnowDOG_: ojoj! har du og nakenbilder! sleng dem opp! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 De oppdaterer jo aldri forumgalleriet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 anntyder du at du er eldre enn meg mentalt? det må være det frekkeste jeg har hørt i hele dag! Jeg anntyder ingenting jeg Meneh... :wink: Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 btw: bilen til Herbie rocker! jeg så den på tg..en del ganger Vi får råne stripa på hamar neste år, eller hva? JohndoeMAKT: Hadde store planer med den etter at jeg satte inn anlegg og sånt, stoppa med at jeg sota vinduene og farga felgene i lakkfargen :oops:. Så alt er orginalt. Skulle senke den, sette inn ny motor, breie den osv, men WTF?? jeg er ikke noe bil-mann.. ga fort f i hele greia. Er jo litt sjarm og kjøre orginal også . Blir jo fort ny bil på meg snart også. Bobla er veteran neste år, og jeg har masse spenn på bok. Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 mendooze: det er noe som heter comprimize. Tenker på bildet...d er litt vel stort. Ja det finnes mye nymotens greier om dagen..... Jeg tar for meg den plassen jeg får og orker ikke bruker krefter på å gjøre bildet mindre,pirk!! :wink: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 yay... http://home.online.no/~bru-ols/Pics/NiCoLaI.jpg ganske gammelt bilde Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 åh! jeg tok et spenennde bilde i går alså! ok..ikke så spenennde..men et bile eller tre i alle fall.. jeg er visst litt fuzzy for tiden.. http://home.no.net/mizzpent/bilder/fuzzy-penta2.jpg Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 klippte meg i dag .. enjoy Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du ser ut som en blanding av Jon Eric og Anders :-? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du ser ut som en blanding av Jon Eric og Anders :-? jeg? og hvem er disse? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du, ja, og de går i klassen min. Vanvittig uinteressant, eller hva? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Slem link Sosohal: hehe...tipper du hadde mye å gjøre der siden du spiller kabal Kabal er jo kult da! Det knuser hvertfall cs og det som er Jeg liker ikke å være avbildet - langt mindre bli tatt bilde av, og langt mindre bli tatt bilde av av slemmingen Hartge. ufrivillig! Nettet var nede, så jeg slo i hjel tid med kabal ja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 drfsdfDen har eg ikke hørt før Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hva har det med bilde av deg å gjøre? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 veldig mye det hadde med et bilde av deg da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå