lperik Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Vel, har ikke digitalkamere (ennå) så får ta et gammelt ett.. http://www.angelfire.com/rpg/ao/strand Jeg er nr 3. (MrNeO/Lars Eriksen) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bilde fra en vanlig kveld, 1942 og drækking.. (baileys flaska er ikke mi) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bilde fra en vanlig kveld, 1942 og drækking.. (baileys flaska er ikke mi)Ka liker du ikke baileys? Syns baileys er noe av det diggeste men kan nippe til. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bilde fra en vanlig kveld, 1942 og drækking.. (baileys flaska er ikke mi)Ka liker du ikke baileys? Syns baileys er noe av det diggeste men kan nippe til. jeg er nokså enig der super mario men for mye blir vondt :x Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bilde fra en vanlig kveld, 1942 og drækking.. (baileys flaska er ikke mi)Ka liker du ikke baileys? Syns baileys er noe av det diggeste men kan nippe til. Baileys er jentedrikk 2k... Noe av det mest femi du han ha i deg med andre ord! Men fin å drikke i smug ja hehe.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bilde fra en vanlig kveld, 1942 og drækking.. (baileys flaska er ikke mi)Ka liker du ikke baileys? Syns baileys er noe av det diggeste men kan nippe til. Baileys er jentedrikk 2k... Noe av det mest femi du han ha i deg med andre ord! Men fin å drikke i smug ja hehe.. Du tenker vel at det er jente drikk hvis man skal på fylla? Hadde aldri drukket meg full på baileys men kun kose nipping hjemme mens man ser på film eller noe. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg liker å se litt blurry ut jeg Tøsen min. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det "lurer" jeg og på... Konstant bad hair day? That's me. Men bruker alikavel ikke lue inne :/ Kameratene mine disser meg; de syntes jeg har "afro". Har bare litt "fløffy" hår Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Okei. Her er jeg Dette ble ikke no bra bilde, og jeg burde kutte brillene, men det uten briller så 10ggr. verre ut. så da blir det 20 ggr. verre enn hva det burde... Skjønner dere Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Allyse:: ser ut som du sier: "ÆÆÆ, bli med A!!" hihi Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kjakan, ta og få inn ett bilde av deg og da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 /me vil se flere bilder av søte adawen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 /me vil se flere bilder av søte adawen! Enda en kåt fjortis som sier: "hey...se på meg...jeg liker det...:hump:" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Okei. Her er jeg Dette ble ikke no bra bilde, og jeg burde kutte brillene, men det uten briller så 10ggr. verre ut. så da blir det 20 ggr. verre enn hva det burde... Skjønner dere Ja selvtillitten er det hvertfall noe å utsette på ! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kjakan, ta og få inn ett bilde av deg og da skal det.. *finne bildet* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 /me vil se flere bilder av søte adawen! Enda en kåt fjortis som sier: "hey...se på meg...jeg liker det...:hump:" /me er ikke kåt og /me er ikke fjortiss. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 <-- hehe.. er 3-4 år gammelt, men er faktisk det eneste jeg har på pc/nett.. :smile: Jeg husker ikke hvorfor jeg ikke smilte.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg husker ikke hvorfor jeg ikke smilte.. Kanskje fordi du ikke var glad? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bilde fra en vanlig kveld, 1942 og drækking.. (baileys flaska er ikke mi)Ka liker du ikke baileys? Syns baileys er noe av det diggeste men kan nippe til. Baileys er jentedrikk 2k... Noe av det mest femi du han ha i deg med andre ord! Men fin å drikke i smug ja hehe.. Du tenker vel at det er jente drikk hvis man skal på fylla? Hadde aldri drukket meg full på baileys men kun kose nipping hjemme mens man ser på film eller noe. Går det an å drikke når man ikke skal på fylla? hehe kødda max fjortis utsagn da... men, drikke seg full på baileys = drikke 10 liter fløte på styrten = mission impossible Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå