Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 ME http://www.msnusers.com/mypicture?user=426...2tJ7rYqgpdowW4$ Heier du på manu?? for no dritt Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 ME http://www.msnusers.com/mypicture?user=426...2tJ7rYqgpdowW4$ nice sveis! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 ME http://www.msnusers.com/mypicture?user=426...2tJ7rYqgpdowW4$ Auda... :o det var en laaaang link... håper ikke du kan den utenatt Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmmmhar du latt deg inspirere av Gautehttp://www.gaute.com/db/bilder/album/06Gaute_myser.jpg BLAH...no fikking way...vil aldri kopiere homogaute.. regna med det ja sikkert han som kopierte deg Lenke til kommentar
Paull Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 oh my! jeg må visst ta en Ecthelion.. How YOU doin? :o Hehe, fine, bortsett fra at det SNØR så jævlig :o Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 oh my! jeg må visst ta en Ecthelion.. How YOU doin? :o Hehe, fine, bortsett fra at det SNØR så sinnsvakt :o Tøfft!! Enda en fra Tromsø!! Snør ja.. Men det ble jo finere etterhvert da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Detta er vel et "ålright" bilde av meg.. (Ganske stort..) Dritfet skjorte! hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Den skjorta der finner du bombesikkert på Ferner Jacobsen, eller den Ralph Lauren-butikken i annen etasje i Paleet på Karl Johan. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Detta er vel et "ålright" bilde av meg.. (Ganske stort..) Dritfet skjorte! hvor kjøpte du den? Den polo skjorta der kjøpte jeg i Hamburg(Tyskland ) Kosta 100 EUR. Tror dem fåes ganske "lett" i Oslo... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm... den var fet, men trokke jeg gidder å kjøpe skjorte til 1000 spenn... men skjorte var dritfet Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm... den var fet, men trokke jeg gidder å kjøpe skjorte til 1000 spenn... men skjorte var dritfet Jeg kjøpte 2 ralph lauren skjorte i thailand. De kosta 30 kr . fake da. men prima kvalitet Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm... den var fet, men trokke jeg gidder å kjøpe skjorte til 1000 spenn... men skjorte var dritfet Ligger ikke kursen på Euro på rundt 7,5 da? Da koster den jo ikke 1000 kroner. De Ralph Lauren-skjortene jeg så på da jeg var i Oslo for et par uker siden kostet rundt 500 kroner. Let litt rundt, så gjør du kanskje et godt, gammeldags "varp". :smile: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hmm... den var fet, men trokke jeg gidder å kjøpe skjorte til 1000 spenn... men skjorte var dritfet Thx Jepp, Ralph Lauren er svinedyrt men ser bare konge ut og ooooser av kvalitet! Kjøpte to stk jeg også, men den andre var det et annet mønster på seff. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sjorte? EG ville gått for denne Billeg og knall kvalitet! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sjorte? EG ville gått for denne Billeg og knall kvalitet! Hvem har vel ikke den skjorta der ? :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 fnis! sosser! :wink: skjorte er ikke soss.. skjorte er stil.. synd jeg ikke har flere har en dritfet party-skjorte da :smile: hakke bilde av den da.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 skjorte er ikke soss.. skjorte er stil.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 skjorte er ikke soss.. skjorte er stil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå