Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har jeg noengang sagt at jeg ikke er feig? Men dum er jeg ikke! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 etter å ha blitt flamet pga sko greine så leste jeg tråden på nytt nå .. mye morsomt å se her .. men det jeg lurer mest på er .. Penta: hva pøsnker du på i det bildet? Jeg mener dette var litt bedre bilde av deg PeNtA. http://home.no.net/mizzpent/bilder/curly_penta.jpg og nå fikk jeg lyst på kebab ... ahh .. kebab ... mmmm keeebab ... *sikkle*¨å ... foresten .. har et 1337 bilde av meg her yeee! (men hvem har liksom ikke sett den før?) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 etter å ha blitt flamet pga sko greine så leste jeg tråden på nytt nå .. mye morsomt å se her .. men det jeg lurer mest på er .. Penta: hva pøsnker du på i det bildet? Jeg mener dette var litt bedre bilde av deg PeNtA. http://home.no.net/mizzpent/bilder/curly_penta.jpg og nå fikk jeg lyst på kebab ... ahh .. kebab ... mmmm keeebab ... *sikkle*¨å ... foresten .. har et 1337 bilde av meg her yeee! (men hvem har liksom ikke sett den før?) hm. an vi en gang få et bilde der vi ser trynet ditt? har ikke blitt no klokere av alle bildene jeg har sett av deg. du kan fortsatt se ut som et romvesen for min del Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hm.an vi en gang få et bilde der vi ser trynet ditt? har ikke blitt no klokere av alle bildene jeg har sett av deg. du kan fortsatt se ut som et romvesen for min del sjekk avataren hans da!! øynene får du ikke sett, men fjeset kan du se Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hm.an vi en gang få et bilde der vi ser trynet ditt? har ikke blitt no klokere av alle bildene jeg har sett av deg. du kan fortsatt se ut som et romvesen for min del sjekk avataren hans da!! øynene får du ikke sett, men fjeset kan du se hm man ser jo ikke noe der.. bare at han er et menneske (noe forundret ble jeg jo :-? ... neida ) men jeg trenger jo ikke å se han.. (vil bare ikke blir forskrekket første dag på tg ) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du blir nok overrasket Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du blir nok overrasket og DU da? skal du på TG ? (og når er amotor oppe?) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 lenge leve missunelsen Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Litt nyare bilete. Meg til høgre.... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Etter rimelig my research og leting fant jeg dette.... Hail the king babies... K-Dog uten briller!!! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 jøss .... tok det virkelig SÅ lang tid? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Litt nyare bilete.Meg til høgre.... Fy ¤%&(¤, resize er en kjekk funksjon... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Mente ikke å såre følelsene dine Kebab gud :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Mente ikke å såre følelsene dine Kebab gud :wink: jeg tilgir deg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Etter rimelig my research og leting fant jeg dette.... Hail the king babies... K-Dog uten briller!!! skal være stor G(pirke pirke) . btw, sånn han ser ut ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg trodde han hadde barter og røde selebukser jeg. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 etter å ha blitt flamet pga sko greine så leste jeg tråden på nytt nå .. mye morsomt å se her .. men det jeg lurer mest på er .. Penta: hva pøsnker du på i det bildet? Jeg mener dette var litt bedre bilde av deg PeNtA. http://home.no.net/mizzpent/bilder/curly_penta.jpg pønska på? jeg? nevah! husker ikke! trokke jeg pønska på noe. bare så "lur" ut! jeghar det med å se rar ut på bildet.. det bildet der var bare enda et eksempel.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 sikker på at du ikke tenker ut en plan for å ta over verden? ser sånn ut .. det er samme utrykk de slemma har i gammle james bond filmer Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 åh! du vet. jeg er en sann inspirasjon for de som lager bond filmene! før de mekker scenene ringer de meg for å finne ut åssen utrykk skuespillerne skal ha i trynet! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 BartenMin.tk Det sier det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå