SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Og Snøkatten er født 12.04.82 Og SnøHunden er født i 12.04.80 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Og Snøkatten er født 12.04.82 Og SnøHunden er født i 12.04.80 Jeg husker dårligere og dårligere for hver dag som går. Jeg syntes å huske at du var 21, men det var visst feil. Det gikk opp for med for 3 timer siden at det bare er 30 timer til jeg (vi) fyller. April har sust forbi. Blir det kake på deg hjemme hos mamma da? Jeg skal jammenmeg få pushe "sjokoladedrøm" kake ut av mutter'n. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Jepp her blir det kaker og besøk fra familien og senere tror eg eg skal ut på by'n. Eg vet ikke helt kordan det kommer til å bli men koselig blir det. ZZZZZZZZzzzzzzzzzzz............... Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ØY, ROBERT! FIKK LAPPEN I DAG! =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Mobbing er leit, men hvorfor helle bensin på bålet? Kler du deg annerledes, snakker annerledes og ser annerledes ut, blir det lagt merke til. (Dette gjelder i grunn ungdomsskolenivå) Sier ikke det skal være slikt, men sånn er det nå bare. Selvfølgelig blir folk mobbet av andre grunner enn klær, men lettere å mobbe enn som skiller seg ut. Da er man mange mot en. ja, det er mye bedre med konformitet, ikke sant? alle er kledd likt, alle snakker likt, alle mener det samme. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Hva er UrL'en til Forum galleriet ? :-? http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ 8) Takk, men det var ikke mye oppdatert da. :-? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Her er meg med Rockatansky t-skjorte: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det bare meg eller ser du ned på dataskjermen mens du tar bilde? *kjenne til problemet* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det bare meg eller ser du ned på dataskjermen mens du tar bilde? *kjenne til problemet* Da er det kjekt med kamera som tar bilder med noen sekunders delay. Lenke til kommentar
Thomas007 Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ja, det er mye bedre med konformitet, ikke sant? alle er kledd likt, alle snakker likt, alle mener det samme. Forskjell fra å skille seg voldsomt ut, til å kle seg helt likt. Og nevnte jeg noe om tanker? Språkbruk? Nei. Ikke noe vits i å være kverulant. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det bare meg eller ser du ned på dataskjermen mens du tar bilde? *kjenne til problemet* Da er det kjekt med kamera som tar bilder med noen sekunders delay. Det er det ,men jeg ser alltid på dataskjermen uansett jeg.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det bare meg eller ser du ned på dataskjermen mens du tar bilde? *kjenne til problemet* Da er det kjekt med kamera som tar bilder med noen sekunders delay. Det er det ,men jeg ser alltid på dataskjermen uansett jeg.. Ta vekk bildet av damene dine Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det ikke litt for bra kvalitet for å være webcam? Eller er det bare eg som har ræve kvalitet? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Er det bare meg eller ser du ned på dataskjermen mens du tar bilde? *kjenne til problemet* Ja, når du sier det, så tror jeg jammen du har rett. Har alltid lurt på hva det var jeg så på, men selvfølgelig. Nå går det jo opp for meg. :-) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 ok.. det er en god ide å kjøpe nye.. men ikke kjøpe buffalo da hehe .. nei nei nei ... blir vel noe "noname" saker hehe! noname sko er flotte greier Det er kun Ecco som er godt nok for denne gutten her. Har to par Ecco og et par Ecco sandaler. Er absolutt verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Når det gjelder sko, kjøper jeg KUN Ès, Etnies, Globe, DC eller Circa. De som er inne på det, skjønner tegningen! Ecco er for "gutter". Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg har dc, men lillebror på 12 år har ecco Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 ! Ecco er for "gutter". Ecco er for menn Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvis Kebab Gud og Penta kunne ta å spore av litt mer, så kunne vi lage en ny tråd, så kunne de forandre navnet på denne til "sko" tråden, så kunne de sitte her og diskutere sko, neglelakk og sefa bukser, mens vi andre kan fortsette. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hvis Kebab Gud og Penta kunne ta å spore av litt mer, så kunne vi lage en ny tråd, så kunne de forandre navnet på denne til "sko" tråden, så kunne de sitte her og diskutere sko, neglelakk og sefa bukser, mens vi andre kan fortsette. øy .. er ikke bare jeg og penta som snakker om det ... .. kjeft på sirHartge også! .. og adawen ... åå .. stemmer de er moderatorer .. og det tør du ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå