Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kebab DOGgy: hahaha!! jeg skal disse skoa dine på TG!! be prepared! skal få meg nye sko før TG da ... kan ikke gå med nedslitte gammel sko lenger .. Mens noen kjøper seg ny Disk til pc'en eller lakker et kabinett før TG så kjøper Kebab GUD seg nye sko Fikk bare sånne bilder i hodet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg skal faktisk bort å hente ny brenne og ny 250gig bdisk nå .. men se på mine sko! ... fine? .. nei Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hva er UrL'en til Forum galleriet ? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg skal faktisk bort å hente ny brenne og ny 250gig bdisk nå .. men se på mine sko! ... fine? .. nei Ser ut som de har vært gjennom en real runde med h.elvetes uke... Kansje ikke så dumt å kjøpe et par til Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hva er UrL'en til Forum galleriet ? :-? http://www.hardware.no/diverse/forumgalleri/ 8) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg skal faktisk bort å hente ny brenne og ny 250gig bdisk nå .. men se på mine sko! ... fine? .. nei ok.. det er en god ide å kjøpe nye.. men ikke kjøpe buffalo da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg skal faktisk bort å hente ny brenne og ny 250gig bdisk nå .. men se på mine sko! ... fine? .. nei ok.. det er en god ide å kjøpe nye.. men ikke kjøpe buffalo da hehe .. nei nei nei ... blir vel noe "noname" saker Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg skal faktisk bort å hente ny brenne og ny 250gig bdisk nå .. men se på mine sko! ... fine? .. nei ok.. det er en god ide å kjøpe nye.. men ikke kjøpe buffalo da hehe .. nei nei nei ... blir vel noe "noname" saker hehe! noname sko er flotte greier jeg tror jeg må slå til på et noname digicam.. for nå har jeg lite penger asså Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Vell jeg har noen Brooks sko som orginalt kostet 1300kr ,men siden det var Arnaløpet elns i nærheten solgte de billige sko. FIkk dem for 799kr Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg tror jeg må slå til på et noname digicam.. for nå har jeg lite penger asså tør du ikke spørre på jobben? PS: håper ikke den kan ta opp video! :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg tror jeg må slå til på et noname digicam.. for nå har jeg lite penger asså tør du ikke spørre på jobben? PS: håper ikke den kan ta opp video! :o hahahah!! *låne videocam på jobb* neida! slapp av! jeg skakke utsette folk for dine personlige saker i køen :wink: jeg har ikke spurt her på jobb enda.. hm.. jeg kan jo spørre da.. men tør jeg? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 I 2000 hadde jeg med kamera. Var morro, men noe farlig. Prøvde å kjøre bil ved å se gjennom kamera, var vanskelig. Men jeg kom frem til Hamar da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg har ikke spurt her på jobb enda.. hm.. jeg kan jo spørre da.. men tør jeg? pyse!! HAHA pyse!! når du jobber på en plass med ganske 1337 kameraer så ... ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg tror jeg må slå til på et noname digicam.. for nå har jeg lite penger asså tør du ikke spørre på jobben? PS: håper ikke den kan ta opp video! :o hahahah!! *låne videocam på jobb* neida! slapp av! jeg skakke utsette folk for dine personlige saker i køen :wink: jeg har ikke spurt her på jobb enda.. hm.. jeg kan jo spørre da.. men tør jeg? Hva med å lage en liten reportasje for lokal avisen din og greier om at lokale ungdommer reiser til hamar for å surfe. ?? du kan jo spørre. omg eg skal slette spillene eg har på maskinen. Eg kommer til å slite idag :oops: sove sove Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Halvpsyko med skygge under øynene. Man må da få lov til å leke med scanner. :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 lol .. er du født 12 i 4?? jeg er født 4 i 12 .. hehehe PS: de "russe IDene" suger .. hvis du har den i plast lomma på buksa (hvis du har en bukse med plast lomme) så mister den noe av fargen ... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Vel etter å ha delt ut mer enn nok av deg PeNtA, så kan vel jeg dele ut noe da. Jeg er han i den GULE STYGGE HELPDESK T-SKJORTEN. IPX på Stord? Vel har ikke hørt om ipx på andre steder enn på stord. Så ja. Jeg var han tullingen bak ideen om dyrelyd konkuransen. (Påfugel orgasmen) :wink: Og du da??? Jeg har bare vært der 5 år på rad Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 adawen: jah!!! heldiggrisen!! åssene da? er de gode å gå på? Take a guess! De er knallgode! Og de har en levetid på ti år, minst. Jeg skal kjøpe et par "nøytrale" også.. litt overkill med flammer hele tida.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 lol .. er du født 12 i 4??jeg er født 4 i 12 .. hehehe PS: de "russe IDene" suger .. hvis du har den i plast lomma på buksa (hvis du har en bukse med plast lomme) så mister den noe av fargen ... Og Snøkatten er født 12.04.82 Mister kortet farge? Eller buksa? Kan ikke si at jeg bryr meg så mye om disse klærne heller ettersom jeg ikke planlegger å bruke de i så mange år. Det er ganske kjekt faktisk, fordi da tør du mye mer enn du hadde gjort med "vanlige" klær. Nå på søndag f.eks satt jeg på panseret til en bil (det var allerede 6 stk i den) og i det vi kjørte forbi plenen vår hoppet jeg av og tok jeg en McGyver roll i det jeg landet. Plenty pain, men kjekt for det. @JohndoeMAKT Scannerfun er loye. Gollumfingre osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå