Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

Kebab DOGgy: hahaha!! jeg skal disse skoa dine på TG!! be prepared!  :woot:

skal få meg nye sko før TG da ... kan ikke gå med nedslitte gammel sko lenger ..

 

Mens noen kjøper seg ny Disk til pc'en eller lakker et kabinett før TG så kjøper Kebab GUD seg nye sko :lol:

 

Fikk bare sånne bilder i hodet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tror jeg  må slå til på et noname digicam.. for nå har jeg lite penger asså :(

tør du ikke spørre på jobben?

PS: håper ikke den kan ta opp video! :o

 

hahahah!! *låne videocam på jobb* neida! slapp av! jeg skakke utsette folk for dine personlige saker i køen :wink:

 

jeg har ikke spurt her på jobb enda.. hm.. jeg kan jo spørre da.. men tør jeg? :roll:

Lenke til kommentar
jeg tror jeg  må slå til på et noname digicam.. for nå har jeg lite penger asså :(

tør du ikke spørre på jobben?

PS: håper ikke den kan ta opp video! :o

 

hahahah!! *låne videocam på jobb* neida! slapp av! jeg skakke utsette folk for dine personlige saker i køen :wink:

 

jeg har ikke spurt her på jobb enda.. hm.. jeg kan jo spørre da.. men tør jeg? :roll:

Hva med å lage en liten reportasje for lokal avisen din og greier om at lokale ungdommer reiser til hamar for å surfe. ?? du kan jo spørre. :shrug: omg eg skal slette spillene eg har på maskinen. Eg kommer til å slite idag :oops: sove sove
Lenke til kommentar
Vel etter å ha delt ut mer enn nok av deg PeNtA, så kan vel jeg dele ut noe da.

 

 

Jeg er han i den GULE STYGGE HELPDESK T-SKJORTEN. :)

 

IPX på Stord?

 

Vel har ikke hørt om ipx på andre steder enn på stord. Så ja.

Jeg var han tullingen bak ideen om dyrelyd konkuransen. (Påfugel orgasmen) :wink:

Og du da???

 

Jeg har bare vært der 5 år på rad :p

Lenke til kommentar
lol .. er du født 12 i 4??

jeg er født 4 i 12 .. hehehe

 

PS: de "russe IDene" suger .. hvis du har den i plast lomma på buksa (hvis du har en bukse med plast lomme)

så mister den noe av fargen ...

Og Snøkatten er født 12.04.82

 

Mister kortet farge? Eller buksa? Kan ikke si at jeg bryr meg så mye om disse klærne heller ettersom jeg ikke planlegger å bruke de i så mange år. Det er ganske kjekt faktisk, fordi da tør du mye mer enn du hadde gjort med "vanlige" klær. Nå på søndag f.eks satt jeg på panseret til en bil (det var allerede 6 stk i den) og i det vi kjørte forbi plenen vår hoppet jeg av og tok jeg en McGyver roll i det jeg landet. Plenty pain, men kjekt for det.

 

:lol:@JohndoeMAKT

Scannerfun er loye. Gollumfingre osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...