Gå til innhold

Nylig bilde av deg (minor 56warning)


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nyeste bildet av meg må være det jeg har i passet..

 

her ligger det..

 

ps: legg merke til den spennende kombinasjonen av et stort og et lite øye..  :shrug:

 

Igjen, likblek og sort kledd :grumpy::roll:

 

hm.. ja.. og? har du no rett til å være grumpy over måten jeg kler meg på da? sorry at jeg ikke er fast solariumskunde på vinteren.. jeg må virkelig beklage hvis det ikke passer for deg at jeg er bleik! :evil:

 

 

 

du ville vel helst at jeg sku gått kledd i rosa og lyse blått og hatt platinablondt hår du! :shrug:

 

Ikke hør på de du. Så vidt jeg la merke til så har ikke dr x lagt ut noe bilde av seg selv, som du kan le av. Sikkert en god grunn :wink:

 

Det at det sikkert var en meget god blitz i boksen og det hjelper ikke så meget på å gjengi fargene. Sikkert ikke verdens beste kamera de bruker i de boksene :yes:

Jeg mener dette var litt bedre bilde av deg PeNtA. :woot:

 

http://home.no.net/mizzpent/bilder/curly_penta.jpg

 

thumb.gif

Lenke til kommentar
nyeste bildet av meg må være det jeg har i passet..

 

her ligger det..

 

ps: legg merke til den spennende kombinasjonen av et stort og et lite øye.. :shrug:

 

Igjen' date=' likblek og sort kledd :grumpy::roll:[/quote']

 

hm.. ja.. og? har du no rett til å være grumpy over måten jeg kler meg på da? sorry at jeg ikke er fast solariumskunde på vinteren.. jeg må virkelig beklage hvis det ikke passer for deg at jeg er bleik! :evil:

 

 

du ville vel helst at jeg sku gått kledd i rosa og lyse blått og hatt platinablondt hår du! :shrug:

 

L.. har rett, og hadde du vært platinablond så hadde du sklidd rett inn sammen med resten av Ændals blondinene ;) Noe som ikke er så kult kan jeg tro. Vært den du er ;)

Lenke til kommentar

omg!!! det var da svært da!!! :o

 

legge ut bilder av meg på den måten!! vær snill å legg inn en link i stedet da!! herregud!

 

og jeg deler de andre bildene med resten av verden.. de ligger på hjemmesida mi.. trenger vel ikke å legge de ut over alt!

 

og horebildet ligger det en bra historie bak.. eller.. i alle fall en utkledningsfest.. jeg gårke sånn til vanlig.. måtte bare presisere(?) det..

 

 

men. til passbildet mitt: jeg så sånn ut.. soler meg ikke på vinteren. så ja jeg er bleik. men jeg klarer meg fint som bleik. jentenerder er og bleike. akkurat som guttene! :yes:

Lenke til kommentar

 

okda.. hvis vi ikke tar med de som naturlig har litt annen hudfarge enn kritthvit..

 

Har tatt solarium en gang da :woot:

 

Innrømm det... det var faktisk noe behaglig ?

Må inrømme å se at det er faktisk ganske digg, men har ikke ord for hvor mye tiltak det er for å komme seg dit.....

Lenke til kommentar

 

Innrømm det... det var faktisk noe behaglig ?

Må inrømme å se at det er faktisk ganske digg, men har ikke ord for hvor mye tiltak det er for å komme seg dit.....

 

Er digg det, sovnet faktisk. Er ikke den personen som trenger solarium mest, så jeg var med dama bare.

 

Busted! hehe... neida...

Sovnet selv engang... voknet opp en halvtime etter den var ferdig, Kaldt og ble vekkt av de ansatte... Lurte på om jeg var død :oops:

Lenke til kommentar

forige gang så følte jeg at leggene mine holdt på å brenne opp der de lå mot solsenga.. jeg var omfghot!!! da jeg reiste meg! så ut som en hummer i trynet! oh! sexeh! :lol:

 

btw: hartge: kunne du vært så snill å ta vekk bildet av meg? gjør om til link eller bare ta det vekk? :roll:

Lenke til kommentar
forige gang så følte jeg at leggene mine holdt på å brenne opp der de lå mot solsenga.. jeg var omfghot!!! da jeg reiste meg! så ut som en hummer i trynet! oh! sexeh! :lol:

 

btw: hartge: kunne du vært så snill å ta vekk bildet av meg? gjør om til link eller bare ta det vekk? :roll:

 

Prøv å legg på 20,- mindre nestegang :lol:

Lenke til kommentar

Wabby: hehe! neida.. varke det at jeg lå for lenge tror jeg.. for jeg ble ikke brent.. ble bare så sinnsykt varm!! jeg lå bare i tjue minutter!

 

var nesten like varm som jeg var i går når jeg sku kjøre opp.. jeg tror jeg satt å rødma konstant!! var dritvarm på øret og greier! haha!

 

SirHartge: tusen takk BABE :wink: riktig av deg!

 

oh! når du får tak på et cam.. så må du ta no fancye bilder!

 

jeg lurer på om jeg rett og slett må ta å bestille et kamera fra psdata nå i dag jeg.. lurer på hvilket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...