b-real Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Lenge siden vi har hatt en slik thread. Bare synd at folk er så redde for å få lagt ut bilde av seg selv. :rdown: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jasså, har du fått hår nå. :] Skal jeg gidde 'a? Næh. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Noen med litt større trang til selv-eksponering enn andre her ja :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Her er jeg. Er ikke fornøyd i det hele tatt med bildet, men det er hvertfall meg Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 trøtt, sløv og skeiv.. menmen... her er jeg: kanskje du skulle hatt modem warning i topic?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a? Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! Vestkantsungdom :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! de er fjortisser ... fjortisser går med lue inne (og tror de skater.. eller som de sier sk8ter) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! de er fjortisser ... fjortisser går med lue inne (og tror de skater.. eller som de sier sk8ter) Det kommer da an på hodeplagg da. Mange som ikke er fjortiser som går med artige hodeplagg (pga ikke orker å fixe seg på håret). Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 de er fjortisser ... fjortisser går med lue inne (og tror de skater.. eller som de sier sk8ter) Er det noen forskjell i uttale når det gjelder "skater" og "sk8er"? Nei. Dessuten finnes det mange hiphoppere som går med lue inne. Og andre mennesker som ikke har satt seg selv i/blitt plassert i bås. Alle mennesker som generaliserer suger :wink: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! de er fjortisser ... fjortisser går med lue inne (og tror de skater.. eller som de sier sk8ter) Det kommer da an på hodeplagg da. Mange som ikke er fjortiser som går med artige hodeplagg (pga ikke orker å fixe seg på håret). endelig. bra ecthelion. man ekke fjortis selv om man bruker lue og muligens skater ffs. LOL @ Kebab GUD ffs... Vestkant-gutter? bor på vestkanten ja fordommsfulle mennesker... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 endelig. bra ecthelion. man ekke fjortis selv om man bruker lue og muligens skater ffs. LOL @ Kebab GUD ffs... Vestkant-gutter? bor på vestkanten ja fordommsfulle mennesker... Sorry å måtte si det, men du er en som jeg absolutt ville putte i den box'en Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Går med lue inne (ikke hjemme, seff, men på offentlige plasser) når det er vinter og jeg har langt hår. (badhairday hver bidige dag) slik som nå.. men det er ikke kaldt ute lengre Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Her er et ganske ny(d)lig bilde av meg: Lenke til kommentar
adawen Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg liker å se litt blurry ut jeg Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! de er fjortisser ... fjortisser går med lue inne (og tror de skater.. eller som de sier sk8ter) Det kommer da an på hodeplagg da. Mange som ikke er fjortiser som går med artige hodeplagg (pga ikke orker å fixe seg på håret). endelig. bra ecthelion. man ekke fjortis selv om man bruker lue og muligens skater ffs. LOL @ Kebab GUD ffs... Nei, men du er. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! de er fjortisser ... fjortisser går med lue inne (og tror de skater.. eller som de sier sk8ter) Det kommer da an på hodeplagg da. Mange som ikke er fjortiser som går med artige hodeplagg (pga ikke orker å fixe seg på håret). endelig. bra ecthelion. man ekke fjortis selv om man bruker lue og muligens skater ffs. LOL @ Kebab GUD ffs... Nei, men du er. og hva vet du om meg? lite Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Hvorfor går alle med lue inne a?Pokker, det ser jo ikke ut med lue da! Det "lurer" jeg og på... Konstant bad hair day? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå