Vegard_Haug Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 EA har leid ut Dungeon Keeper-rettighetene til kinesiske Netdragon. Les mer Lenke til kommentar
Tormeh Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette var ikke slik jeg hadde sett for meg DK-lisensens gjenoppståelse... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hmm, kan dette gå bra da? DK er jo ikke akkurat noen mmorpg Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) ... kill me... Dungeon Keeper 2 var jo et jævlig bra, idiotisk å selge det til en Kinesisk nettspill utvikler... faen.. Endret 1. desember 2008 av FredyZoR Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tristnad. Dungeon Keeper bør ikke voldtas på denne måten =( Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 NOOOOOoooooooooo..... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes i alle fall det er positivt at de er villige til å leie ut rettighetene slik. De har jo kontroll over veldig mange klassiske serier, som de neppe kommer til å gjøre noe særlig med selv. Så en slik "utleiepolitikk" kan jo kanskje åpne for mer interessante muligheter i fremtiden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Netdragon har tidligere utviklet spill for det kinesiske markedet, og det nye prosjektet er deres første 3D-nettspill. No comment. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Those awesome EA guys, is there no limits to their ingenuity? Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes i alle fall det er positivt at de er villige til å leie ut rettighetene slik. De har jo kontroll over veldig mange klassiske serier, som de neppe kommer til å gjøre noe særlig med selv. Så en slik "utleiepolitikk" kan jo kanskje åpne for mer interessante muligheter i fremtiden. Sant nok. Jeg er imot HVEM de valgte å leie Dungeon Keeper rettighetene ut til, men ikke prinsippielt imot at de begynner å gjøre dette oftere med sine gamle spill-serier. Det kan jo komme noen bra oppfølgere til spill som ellers hadde gått i glemmeboken. Men dette blir anntakelig vis ikke ett av dem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Genialt spill, spilte det senest forrige helg Men blir spennende å se hva som skjer med dette, håper det ikke blir kaputtet av enkle sjeler Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) kjente gleden spre seg i kroppen da jeg leste overskriften. etter artikkelen var lest, hadde gleden snudd seg til ren fortvilelse Endret 1. desember 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
AnarCon80 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bah... skjønner ikke hvorfor i allverden alle skal på død å liv hive seg på mmorpg hypen, bullfrog gjorde en utmerket jobb og som tidligere DK fan må jeg nesten finne fram et sørgebånd pga denne meldingen. SKJERPINGS EA! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Darthvader NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooo /Darthvader For en utrolig trist nyhet, jeg har i mange år tviholdt på håpet om at de i en eller annen nedgangstid plukker opp denne franchisen igjen for å utvikle den videre. All hope is lost. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ånei, dette kan bli fatalt. Får bare håpe de greier å motbevise oss da! DK2 er en av de spillene som har gitt meg best inntrykk noensinne i et spill. Herlig humor Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Å herregud nei!!!! Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 haha ser for meg slik nye monstre med tentakler over hele dritten xD hahahahaha. men som sagt, håper dem gjør bra jobb. men vil det da si dette blir DK3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg