Haansi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe fisheye til kameraet til dama til jul. Finner litt forskjellig på ebay.. http://cgi.ebay.com/Black-0-42x-Fisheye-Fi...ewItemQQptZCame ra_Lenses?hash=item120333926239&_trksid=p3286.c0.m 14&_trkparms=66%3A2|65%3A15|39%3A1|240%3A1318#ebay photohosting Noen som vet om dette er noe som funker greit? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er bare noe skikkelig ræl, så hvis hun ikke er på jakt etter spesielle low-tech effekter så bør du skygge unna. Det vil bli en julegave som blir husket på grunn av sin uvanlig crappy kvalitet og dårlige smak, hvis det er effekten du er ute etter. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ei venninne av henne hadde nemlig kjøpt ei slik billiglinse på ebay, og den hadde funket veldig bra.. Men hvis du har erfaring med det og sier det er noe dritt, så er det vel kanskje det. http://cgi.ebay.com/Super-Wide-Angle-Fishe...%3A1|240%3A1318 Dette er vel samme opplegget? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Alle denne type forsatsobjektiver gir endel forvrenging og dårligere kvalitet på bildene. Du kan bruke det,men noe fotografisk høydare er det ikke. Hvis du kjøper en sån så er det viktig at det har samme innfestning som objektivet det skal brukes på,kitobjektiv har 58mm. En skikkelig fisheyeobjektiv er dette,men prisen blir endel høyere. Endret 1. desember 2008 av Nautica Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Men hvis du har erfaring med det og sier det er noe dritt, så er det vel kanskje det. Jeg har null erfaring med det, men kan garantere at det er noe dritt. Og jeg elsker dritt. Hvis noen vil gi meg en slik til jul (52mm filterfatning, please) så er de særdeles velkommen, men de aller fleste vil rynke på nesen av det. Hvis hun derimot liker resultatene så liker hun søppel like mye som meg, og da er det fritt frem. Men du må like teknisk dårlige resultater for å like slike saker som dette. Jeg liker det, kanskje hun liker det. De fleste andre hater det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Takker for hjelp folks! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hvis hun derimot liker resultatene så liker hun søppel like mye som meg, og da er det fritt frem. Men du må like teknisk dårlige resultater for å like slike saker som dette. Jeg liker det, kanskje hun liker det. De fleste andre hater det. Du har åpenbart stor tro mannen og dama i gaten, PM. Personlig tror jeg at svært mange ikke ser forskjellen på dritt og gull om man dytter det opp i ansiktet på dem. Det er jo derfor det finnes et marked for sånne forsatser... og Frp. Endret 1. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Hvis hun derimot liker resultatene så liker hun søppel like mye som meg, og da er det fritt frem. Men du må like teknisk dårlige resultater for å like slike saker som dette. Jeg liker det, kanskje hun liker det. De fleste andre hater det. Du har åpenbart stor tro mannen og dama i gaten, PM. Personlig tror jeg at svært mange ikke ser forskjellen på dritt og gull om man dytter det opp i ansiktet på dem. Det er jo derfor det finnes et maked for sånne forsatser... og Frp. Hahahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå