Betenkt Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Dette er begynnelse! Når spill kommer til Linux switcher jeg og ser meg ALDRI tilbake Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 :O Wehey, Linus here i come =D.. Begynner å bli såpass lei av M$ sitt voss så blir tel å switche med engang dette skjer Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 dette blir bra! den dagen jeg kan spille på linux, konverterer jeg øyeblikkelig. håper dette kan skje i god tid før windows xp blir faset ut Samme her. Det er "bare" spillene som hindrer meg i å bruke Linux 24/7. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 samme her hvis du legger til vt og flash cs3 Lenke til kommentar
ziper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hva med at vi sende e-mail til valve om at vi vil ha en linux versjon at steam? er det noen som har e-mail adresse til dem? jo flere som sender jo bedre? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hva med at vi sende e-mail til valve om at vi vil ha en linux versjon at steam? er det noen som har e-mail adresse til dem? jo flere som sender jo bedre? Allerede gjort, har ikke noen effekt. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 dette blir bra! den dagen jeg kan spille på linux, konverterer jeg øyeblikkelig. håper dette kan skje i god tid før windows xp blir faset ut Samme her. Det er "bare" spillene som hindrer meg i å bruke Linux 24/7. Samme her. Resten bruker jeg PS3 til. Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Left 4 Dead er da ikke en helt heldig tittel å starte med da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå