ripsgard Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg savner det gamle gode Cool Boarders 3 som var til ps jeg. Derfor lurer jeg på om det snart kommer noen BRA SSX spill eller liknende til Wii? Noen som vet noe om dette? Hører rykter om at Shawn White Snowboarding har kommet, men er dette et godt spill? noen som har testet dette? er sinnsykt keen på et spill som også inneholder twin tip kjøring, og ssx blur ble jo slaktet. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 shawn white har jeg, men ikke wii fit. med bare wiimote er deti allefall ganske gøy, men jeg vet ikke noe om åssen det er med balanceboard. men jo, jeg ville anbefalt det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg savner det gamle gode Cool Boarders 3 som var til ps jeg. Derfor lurer jeg på om det snart kommer noen BRA SSX spill eller liknende til Wii? Noen som vet noe om dette? Hører rykter om at Shawn White Snowboarding har kommet, men er dette et godt spill? noen som har testet dette? er sinnsykt keen på et spill som også inneholder twin tip kjøring, og ssx blur ble jo slaktet. SSX Blur er ikke så alt for gale egentlig. Jeg liker det ganske godt. Shaun White Snowboarding til Wii har fått gode skussmål, har ikke testet det selv, men det ser ganske OK ut utfra det jeg har sett. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor de tok bort stemmene og kommentarene fra de første SSX'ene, men bortsett fra det og de to slalomløypene før du når Peak 3 kan jeg absolutt anbefale SSX Blur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå