abene Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Windows-brukere oppfordres til å oppdatere sine PC-er. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når har windows-brukere ikke blitt oppfordret til å oppdatere PCen? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde den :D Sondrizzle, aldri Har alltid oppdatert pcn så Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Festlig at den (slik jeg oppfattet det) lukket døren etter seg i det den er installert. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Lykke til med oppgraderingene da, kjære Windows venner. Vi har basert virksomheten på Ubuntu her, så vi slipper å kaste vekk produktivitet på slike forutsigbare problemer. Oppgrader PCen din gratis på www.ubuntu.com Lenke til kommentar
s10an Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det sånn at hvis man har en firewall og antivirus og også er klar over "nettvett" regler, kan man fortsatt bli angrepet av ormer? Kanskje på tide oppdatere mine regler? Lenke til kommentar
Phreak Paradize Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Som om ikke linux blir angrepet.. Lev med ubuntu du.. Har hatt 2 linux maskiner som begge ble hacket (dog fordi vi dengang ikke visste hvordan vi kjørte oppdateringer, så det var vår feil og ikke linux) i løpet av kort tid etter installasjon, har til dags dato ikke hatt en hacket windows server, men har hatt sql slammer på besøk.. I bunn og grunn trenger alle operativ systemer å oppdateres kontinuerlig. Har ingenting å si om du kjører linux eller windows. Brannmurer hjelper også stort. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Vel, samme rådene som har kommet før da. Oppdater windows og sjekk at antivirusen oppdaterer seg jevnlig (hver 6 time her). De fleste med litt nettvett har vel automatiske oppdateringer både i windows og antivirusen slått på allerede. Endret 1. desember 2008 av O.J Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det viser seg at den aktuelle ormen installerer en sikkerhetsoppdatering, noe som indikerer at virusforfatterne ikke ønsker at PC-ene blir utsatt for andre angrep enn deres egne angrep. Det bor noe godt i alle mennesker Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Haha, så genialt! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er vel for at de skal ha det og ikke andre, ikke for å være snill. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvordan er det egentlig for oss som fortsatt sitter på SP2, og i mitt tilfelle; version 2002? Mildt sagt en veldig utdatert innstallasjon. Fungerer fortsatt virus lagd for Windows (Vista sp1 og XP sp3) til min eldgamle innstallasjon? Sitter forøvrig på NOD32, Sygate Personal Firewall og Spybot, så føler meg ganske så trygg også nemlig Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) hvis jeg går til microsoft sit område for oppdatering så får jeg bare aktive-x feil. dermed får jeg heller ikke gjort noe Endret 2. desember 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Windows ringer julen inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå