Frode99 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei. Hva trenger jeg å sende inn til trafikkstasjonen for å få omregistrert bilen? Salgsmelding og begge de gamle vognkort delene? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det eneste jeg sendte inn var salgsmelding (dette må begge parter gjøre). Det er vel vanligvis den rosa delen av vognkortet som skal sendes inn, men den har lett for å bli borte. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Begge må sende inn? Det er bare en av partene som må sende inn den, men det er selger som har ansvaret for at den blir sent. Det er i alle fall slik jeg har forstått det. Det er vel del 2 ja. Ok, takk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er vel ikke sånn at begge må sende inn, men det er det som er vanlig. Riktig at det er selgers ansvar. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 På de nyere vognkortene med del 1 og del 2 skal del 2 fylles ut av kjøper og selger. Selger skal levere/sende inn del 2, del 1 følger bilen til nye eier har fått nytt vognkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå