Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i ryggen

LasH

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at jeg lekesloss med en kompis igår, så fikk jeg vondt i korsryggen. Må ha vært mens vi "sloss" det skjedde noe, for kjente det ikke før vi begynte. Men etterpå så kjente jeg at jeg fikk vondt i korsryggen. Kjenner det hverken når jeg løper, går eller noe, KUN når jeg bøyer meg ned. F.eks viss jeg tar den tøyeøvelsen hvor man skal ta tak i tærna sine, så funker det fint, helt til jeg reiser meg opp, da får jeg vondt.

Kan ikke huske å fått et slag eller noe under "slosskampen", men.

Noen som har peiling hva dette kan være? Og hva bør jeg gjøre? Bare hvile ryggen litt og droppe ryggtreninga denne uken? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke går over etter en uke bør du ta en tur til legen. I mellomtiden synes jeg du skal avstå fra all ryggtrening, og ta alt i ditt tempo. Ikke sitt i ro. Det gjør bare ryggen stiv. Gå en lang tur eller noe. (Har aldri hatt dette selv, men pappa kjenner ofte slike smerter etter å ha vært ute og hugget ved ol. Da gjør han slik jeg nettopp nevnte, og så gir det seg.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...