LasH Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei! Etter at jeg lekesloss med en kompis igår, så fikk jeg vondt i korsryggen. Må ha vært mens vi "sloss" det skjedde noe, for kjente det ikke før vi begynte. Men etterpå så kjente jeg at jeg fikk vondt i korsryggen. Kjenner det hverken når jeg løper, går eller noe, KUN når jeg bøyer meg ned. F.eks viss jeg tar den tøyeøvelsen hvor man skal ta tak i tærna sine, så funker det fint, helt til jeg reiser meg opp, da får jeg vondt. Kan ikke huske å fått et slag eller noe under "slosskampen", men. Noen som har peiling hva dette kan være? Og hva bør jeg gjøre? Bare hvile ryggen litt og droppe ryggtreninga denne uken? Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvis det ikke går over etter en uke bør du ta en tur til legen. I mellomtiden synes jeg du skal avstå fra all ryggtrening, og ta alt i ditt tempo. Ikke sitt i ro. Det gjør bare ryggen stiv. Gå en lang tur eller noe. (Har aldri hatt dette selv, men pappa kjenner ofte slike smerter etter å ha vært ute og hugget ved ol. Da gjør han slik jeg nettopp nevnte, og så gir det seg.) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Ok. Vet ikke helt om kneet mitt tillater lange turer, har muligens schlatters, men. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå