emzz Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg sliter mye med sykdom som ingen finner noe ut av. Jeg har allerede 40% fravær i flere fag, og sliter med å holde følge med fagene når jeg har energi til å gå på skolen. Føler meg ekstremt mislykket, da jeg synes skolen er kjempegøy. Er veldig redd for å ikke komme inn noe sted neste år, hvis jeg dropper ut og tar meg et halvt år på å bli frisk. Råd og tips anyone? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Med så mye fravær allerede så skal det mye til for at du i det hele tatt kan få karakterer. Siden dette virker ganske alvorlig så ville ihvertfall jeg ha tatt meg et friår. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Det er vel bedre å ta seg resten av året fri, og begynne på blanke ark neste år? Virker som om du har lyst til å gå på skole, og da er det jo ikke bra å slite seg gjennom, få dårlige karakterer eller ikke karakterer i det hele tatt osv. Pluss du vil vel bli helt frisk? lykke til Endret 1. desember 2008 av pinnsvin Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Enig, du bør ta resten av året fri og heller satse på å bli helt frisk. Så slipper du å få mange dårlige karakterer (om du får karakterer) Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tror du vil slite med å begynne igjen hvis du bare "tar deg fri". Prøv å få karakter i et par fag slik at du slipper full pakke til neste år. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er dumt å få dårlige karakterer også da, om h*n i dte hele tatt får karakterer Om h*n er flink på skolen til vanlig, gjør lekser og øver til prøver er det ikke noe problem å ta seg resten av året fri Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ett avgangsfag eller to skulle det vel være mulig å ta eksamen i uten å ende opp med så forferdelig dårlig karakter. Jeg ville gått på skolen så ofte så mulig, slik at det blir lettere å følge med til neste år, selv med noe fravær over normalen. Det er jo ikke gitt at hun/han på magisk vis er 100% kurert når august melder seg igjen.. Endret 2. desember 2008 av Skugga Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Nei, godt poeng det Kansje du bør ta en prat med rådgiveren og høre om du kan ha undervisning i bare noen få fag Endret 2. desember 2008 av Sniper_Elite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå