Phoncible Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jfr testen på denne telefonen skulle den være veldig solid og gi god kvalitetsfølelse. Det stemmer fint, ser man bort fra at fronten sitter noe løst og kan beveges smått frem og tilbake når den er "åpen". Det jeg lurer på er om dette er et typisk problem for sånne telefoner, eller om det er jeg som har vært uheldig med mitt eksemplar..? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 både min slide og min søsters slide er faste i fisken og har ikke slark i det hele tatt og jeg hører andre er veldig fornøyde med sine slidere også. jeg tror du har hatt litt uflaks med din telefon. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Fronten er noe løs, siden du kan "tappe" på den for å få frem klokke/få den lydløs. Utover dette er et ikkenoe. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 høres greit ut. tok en telefon og venter bare på en returseddel, thank you netonnet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå