Alinoe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det var vel helst poenget med robotpurkens innlegg jeg etterlyste, ikke hva mer folk kunne tenke seg at "jøder liker". Dette er neppe den rette tråden for det. Geir Jo, skjønner det. Var litt flåsete der, vil helst ikke knyttes til den slags uttalelse som han kommer med. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det var vel helst poenget med robotpurkens innlegg jeg etterlyste, ikke hva mer folk kunne tenke seg at "jøder liker". Dette er neppe den rette tråden for det. Geir Jo, skjønner det. Var litt flåsete der, vil helst ikke knyttes til den slags uttalelse som han kommer med. Ha,ha. Dere SU-folk\venstrevridde er nesten like nærme nazistene som nazistene selv i jødeholdninger. Jeg er altså ikke nazist, men jødene har.....ja,...... det virker som om de alltid har et eller annet på lur. Muslimer og deres innmarsj i Vesten er ikke noe bedre for den del. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ha,ha. Dere SU-folk\venstrevridde er nesten like nærme nazistene som nazistene selv i jødeholdninger. Mmm. seriøs argumentasjon. Well done, sir. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ...å drepe palestiner? ...å jevne flyktningleire med jorden? Israel angriper i det minte militære mål (sivile tap er et resultat av at terroristene bruker egne sivile som skjold). Palestinerne derimot går stadig bevisst inn for å ramme sivile. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jødene liker pels, juveler og finans. Det liker jeg og. Betyr det at jeg ikke har forhud? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En liten bump med hvordan det gikk i PFU: Otto Jespersen felt for jødemonolog PFU-sekretariatet fremholdt i sin innstilling til vedtak at humor og satire må ha langt sterkere beskyttelse enn nyhets- og kommentarjournalistikk. Men stor takhøyde innebærer ikke at sjangeren er helt uten tak, het det i innstillingen. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Om du ikke allerede har sett den eller trenger en liten oppfrisker, klikk på linken under for å se filmen til Otto Jespersen. Kun en setning om noen lopper var altså nok for en anmeldelse... Jeg har valgt å kalle det "Jødisk antihumorisme" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå