Gå til innhold

Årets julekalendre og juletilbud på nettbutikker!


Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut noe artig.

 

Hvis du justerer dato på din pc fram i tid, si den 5.12 eller noe annet og så går du inn på ps.no sin julekalender. Da får du se hvilken vare som det kommer tilbud på, men jeg er temmelig sikker på at prisen ikke er tilbudsprisen.

 

24.12 gikk desverre ikke, men jeg har prøvd 5.12 og 8.12, fungerte fint :innocent:

 

Telcontar

Endret av Telcontar
Lenke til kommentar
Fant ut noe artig.

 

Hvis du justerer dato på din pc fram i tid, si den 5.12 eller noe annet og så går du inn på ps.no sin julekalender. Da får du se hvilken vare som det kommer tilbud på, men jeg er temmelig sikker på at prisen ikke er tilbudsprisen.

 

24.12 gikk desverre ikke, men jeg har prøvd 5.12 og 8.12, fungerte fint :innocent:

 

Telcontar

 

Haha, genialt. Var jo slik man gjorde i "gamle dager" for å lure seg rundt diverse ting som var begrenset med dato/tid :p

 

Edit: hehehe, nå har de fikset det. Etter å ha sjekket 10 luker fikk jeg opp: "Din luring! Du har endret dato/tid på din PC. Du lurer ikke en databedrift!". Ehm, jo, det var vel akkurat det man gjorde helt til de leste denne posten? :p

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

@MAndreas: Dersom du kan si meg hvilke det gjelder skal jeg gjerne gjøre det (er meget opptatt i hele dag dessverre)

 

Men tråden er nå i det minste oppdatert nå til dagens oppgaver :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hva skjedde med Netshop sin kalender...Får den ikke opp idag....Bare hos meg eller er den rett og slett borte...?

Funker fint her.

 

alt for mange kalendere, blir svimmel og kvalm av å delta i alle:S

Er ikke lett å prøve å vinne nei :p

Lenke til kommentar

blei fasinert av p4 sin kalender. den må jeg delta i tenkte jeg. med mine 298 seire på rad i stein saks papir på det meste. var på msn det da.

 

de kalenderne jeg deltar på nå.

 

gjerrigknarken.no

filmweb.no

hardware.no

donald.no tradisjon ftw :p

komplett.no

++ diverse kalendere hjemme. flax etc

 

skal sjekke ut kondomeriet og din side data nå.

 

må ta meg fri en stund nå for å delta på alt:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...