Steelfourth Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er jeg bare idiot, eller er sol.no sin kalender helt lykkis Lykkis? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Topp tråd! Blir nok å følge denne videre i jula, ja. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fant ut noe artig. Hvis du justerer dato på din pc fram i tid, si den 5.12 eller noe annet og så går du inn på ps.no sin julekalender. Da får du se hvilken vare som det kommer tilbud på, men jeg er temmelig sikker på at prisen ikke er tilbudsprisen. 24.12 gikk desverre ikke, men jeg har prøvd 5.12 og 8.12, fungerte fint Telcontar Endret 4. desember 2008 av Telcontar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da er dagens runde tatt Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Fant ut noe artig. Hvis du justerer dato på din pc fram i tid, si den 5.12 eller noe annet og så går du inn på ps.no sin julekalender. Da får du se hvilken vare som det kommer tilbud på, men jeg er temmelig sikker på at prisen ikke er tilbudsprisen. 24.12 gikk desverre ikke, men jeg har prøvd 5.12 og 8.12, fungerte fint Telcontar Haha, genialt. Var jo slik man gjorde i "gamle dager" for å lure seg rundt diverse ting som var begrenset med dato/tid Edit: hehehe, nå har de fikset det. Etter å ha sjekket 10 luker fikk jeg opp: "Din luring! Du har endret dato/tid på din PC. Du lurer ikke en databedrift!". Ehm, jo, det var vel akkurat det man gjorde helt til de leste denne posten? Endret 4. desember 2008 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 *Noen som kommer langt i p4 sin julekalender? Jeg klarte 47. plass igår. Lenke til kommentar
gukki Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) p4 sin er jo faktisk en av de morsomste i år, selv om premiene kanskje ikke er de beste. Nå skal jeg ta dagens runde^^ Endret 4. desember 2008 av gukki Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hadde vært greit om du kunne delt julekalenderkategorien i to til: Julekalendre med premier Julekalendre uten premier er jo de med premier de fleste er ute etter Endret 4. desember 2008 av MAndreas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 @MAndreas: Dersom du kan si meg hvilke det gjelder skal jeg gjerne gjøre det (er meget opptatt i hele dag dessverre) Men tråden er nå i det minste oppdatert nå til dagens oppgaver Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva skjedde med Netshop sin kalender...Får den ikke opp idag....Bare hos meg eller er den rett og slett borte...? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 alt for mange kalendere, blir svimmel og kvalm av å delta i alle:S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hva skjedde med Netshop sin kalender...Får den ikke opp idag....Bare hos meg eller er den rett og slett borte...? Funker fint her. alt for mange kalendere, blir svimmel og kvalm av å delta i alle:S Er ikke lett å prøve å vinne nei Lenke til kommentar
Zeter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Åhh nå er det jammen meg lenge siden sist. Welcome back; your last visit was: 26/04-2005 : 17:58... hehe Fin liten tråd dette her. Jeg har noe du kan legge til under JULETILBUD http://www.armygear.com/index.cgi?mode=military&yp=155 God natt folkens. Endret 4. desember 2008 av Zeter Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 blei fasinert av p4 sin kalender. den må jeg delta i tenkte jeg. med mine 298 seire på rad i stein saks papir på det meste. var på msn det da. de kalenderne jeg deltar på nå. gjerrigknarken.no filmweb.no hardware.no donald.no tradisjon ftw komplett.no ++ diverse kalendere hjemme. flax etc skal sjekke ut kondomeriet og din side data nå. må ta meg fri en stund nå for å delta på alt:S Lenke til kommentar
WASD Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har en god følese av å vinne nå! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 FY FOR EN GRISE KALENDER PÅ KONDOMERIET. skal delta der seinare haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 @Zeter: Lagt til Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 FY FOR EN GRISE KALENDER PÅ KONDOMERIET. skal delta der seinare haha Man vinner dildoer og slikt da. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 man vinner vell andre ting osså? har ikke akkurat bruk for en dildo. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) FY FOR EN GRISE KALENDER PÅ KONDOMERIET. skal delta der seinare haha Man vinner dildoer og slikt da. Oii. Kos at jeg svarte, ja. Kunne blitt en fin julegave til mor. EDIT: Typo. Endret 4. desember 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå