Khaffner Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Knall liste Bare Utrolig irriterende med den stygge musikken til Multicom og Komplett Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Musikken til komplett er jo julestemmning. Blir alltid so glad innpå den kalendern. Multicom sin orker eg ikkje å gjere. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hehe, så mange å følge med på Men en flott liste! Lenke til kommentar
Steelfourth Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg syns alle som vinner noe skal poste det her. Gøy å see hvem som vinner Lenke til kommentar
-eddy- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Humac har en konkurranse: http://www.humac.no/julekalender/ Lenke til kommentar
Steelfourth Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er vanskelig den multicom kalenderen. Må ha god tålmodighet før man begynner med den. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Er vanskelig den multicom kalenderen. Må ha god tålmodighet før man begynner med den. Ja.. Ser noen prøver seg på scripts for å finne dyret Lenke til kommentar
DroneZone Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nettby har en julekalender også for brukere Adresse: www.nettby.no PS! Skriver ikke så mange svar eller inlegg, var litt i farta også så fant ikke ut åssen du legger til hyperkobling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Slik, tråden er igjen oppdatert Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 veldig bra tråd dette. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Flott samletråd for årest kalendre, var akkurat på utkikk etter noe slikt Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Endelig fant jeg denne tråden:) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har du vært innom noen av linkene? Det ene er julekalenderen deres og den andre er juletilbudet/jubileumstilbudet deres. Stikk innom linkene og se igjen.Ja har selvfølgelig vært innom begge, men er uenig at juletilbudene (ikke jubileumstilbudene) er en julekalender på lik linje med f.eks hardware.no, og at begge linkene til netshop derfor bør stå under juletilbud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja har selvfølgelig vært innom begge, men er uenig at juletilbudene (ikke jubileumstilbudene) er en julekalender på lik linje med f.eks hardware.no, og at begge linkene til netshop derfor bør stå under juletilbud. Jeg synes vi fortsatt skal nevne dem på lik linje med de andre i og med at det er begge tilbud, men jeg ser poenget ditt. Problemet er at julekalenderen til Netshop vil ikke lastes hos meg... Uansett så er tråden oppdatert for dagen i dag Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lefdal.com har også juletilbud hverdag Telcontar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lagt til Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Lefdal.com har også juletilbud hverdag Telcontar De har jo fri frakt denne uka! Takk for tipset Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Bra initiativ, håper folk poster i denne tråden hvis man komme over noen tilbud som man syns var veldig bra. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Er jeg bare idiot, eller er sol.no sin kalender helt lykkis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå