Glasskonstruksjon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hørte rykte om at fra 1. november må man ha tatt mørkekjøring for å kunne ta teoriprøven. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
Newsy Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Hørte rykte om at fra 1. november må man ha tatt mørkekjøring for å kunne ta teoriprøven. Noen som kan bekrefte/avkrefte? Det stemmer. Om du tar lappen på den 'lyse' tiden av året, kan du fint ta lappen, men da må du ta oppkjøringen innen 6'mnder eller noe sånt. Edit: Tror jeg leste fullstendigfeil. Du trenger ikke ha tatt mørkekjøringa for å ta teoriprøven om jeg ikke tar feil. Kanskje noen andre kan svare bedre på dette.. gjelder dette bil eller moped? Endret 1. desember 2008 av Newsy Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 gjelder dette bil eller moped? Har ikke anelse, ryktet sa ingenting om det. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Gjelder nok ikke bil ihvertfall. Var innom trafikkstasjonen i går for å få vite tidspunkt for teoriprøven, og damen sa at det ikke hadde noe å si da jeg sa at jeg ikke hadde mørkekjøring. Endret 4. desember 2008 av Tomriel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå