analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 skal vi se, ei med en ødlagt virvel i ryggen ikke et teng til problemer i ryggen etter at hu ble helbredet. Hun kjenner jeg ganske så godt, viss det er bra nok at folk har ødlagte bein og må gå på krykker og etter de er blitt bedd for kan bevege fritt på foten og gå uten krykker uten problem så har du maaange! Har selv bedd for ei som hadde problemer med akillesen hele livet, jeg ba og noen dager kom hun til meg og sa at hun hadde ingen problemer med akillesen lenger! og dette er helbredelser jeg har selv sett! Jeg er bare 15 så ikke forvent at jeg har sett så veldig mangen flere i løpet av mitt korte liv;P Jeg gjentar! Lurer på hvilken komunikasjonsteknikk du benyttet og hva den som angivelig svarte presangterte seg som... Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er litt dum av og til, kan du formulere det på en annen måte:P Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er litt dum av og til, kan du formulere det på en annen måte:P OK... BønneSVAR sier du... Lurer på hvilke teknikk du brukte for å komunisere med dette vesnet og hva han som svarte sa han het... Er dette klart nok? Om jeg klør meg hardt og brutalt nedentil og sier høyt: "håper jeg treffer en søt jente i kveld, så jeg får lettet trykket" -og så møter jeg en våryr blond jente med silikon... Mener du da at jeg har fått svar fra denne guden? Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Nei! det var ikke et bønnesvar! Bønnesvar leder ikke til synd! Men når jeg ber om ting ber jeg i Jesu navn! og jeg trenger ikke å si det høyt en gang, jeg kan sitte på bussen, på jobb, på skole, hvor som helst! viss du havner i trøbbel kan du be gud om å hjelpe deg, viss du sliter kan du be til gud, vis du er glad kan du selfølgelig takke og be til gud da også! men viss du for eksemepel ber "hjelp meg tor med hammeren!" så funker det neppe! Men nå stikke eg for å jørr meg klar t Simpsons!:D får diskutera mærr litt seinare! Endret 1. desember 2008 av Torvastabu Lenke til kommentar
Reached Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hvorfor funker det bare med Gud eller Jesus, men ikke med Tor eller spaghettimonsteret? har du prøvd det eller noe sånt og fant ut at det ikke funket? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei! det var ikke et bønnesvar! Bønnesvar leder ikke til synd! Men når jeg ber om ting ber jeg i Jesu navn! og jeg trenger ikke å si det høyt en gang, jeg kan sitte på bussen, på jobb, på skole, hvor som helst! viss du havner i trøbbel kan du be gud om å hjelpe deg, viss du sliter kan du be til gud, vis du er glad kan du selfølgelig takke og be til gud da også! men viss du for eksemepel ber "hjelp meg tor med hammeren!" så funker det neppe! Men nå stikke eg for å jørr meg klar t Simpsons!:D får diskutera mærr litt seinare! denne var seig Du har rett i en ting. der er ikke bønnesvar, men dritflax! Du har ennå ikke gjort rede for hvilke teknikk du brukte for å komunisere med dette vesnet og hva han som svarte sa han het... Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bønner funker ikke. Folk bvlir IKKE helbredet på magisk vis gjennom en guddommelighet. Bevis? Prøv å helbred noen som har amputert noe du, så ser du hva jeg mener. Eller klarer ikke gud å helbrede amputajoner? Eller vil han ikke, er det noe ondt med å helbrede amputasjoner? Nei, helbredelse må du lengre ut på jorde med! Og for hundrede gang: DU VELGER IKKE Å TRO Prøv å tro at du er en katt. Eller at himmelen er grønn. Eller prøv å tro på hinduismen. Går ikke, enkelt og greit. Ja, alle kan følge Jesus ord, men det hjelper ikke det grann om du ikke faktisk tror. Det er det som er så føkka med kristendommen. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er sjølv ateist, men flott fyr Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 simpsons begynte vist ikke før klokka 7:P Når du ber om at folk skal bli helbredet må du tro på at Gud kan gjøre det. Få folk klarer å tro at Gud helbreder amputasjoner, men jeg tviler ikke på at det går! For det andre ville folk besvimt eller fått hjertestans viss de plutselig hadde sett et ben vokse ut:P Men har hørt om mange som har hatt et ben som er kortere enn det andre, og så har det vokst ut igjenn når de har blitt bedd for! Om du kan velge å tro eller ikke kan diskuteres, men det går fortsatt ann å gi jesus en sjangs i livet ditt! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 simpsons begynte vist ikke før klokka 7:P Når du ber om at folk skal bli helbredet må du tro på at Gud kan gjøre det. Få folk klarer å tro at Gud helbreder amputasjoner, men jeg tviler ikke på at det går! For det andre ville folk besvimt eller fått hjertestans viss de plutselig hadde sett et ben vokse ut:P Men har hørt om mange som har hatt et ben som er kortere enn det andre, og så har det vokst ut igjenn når de har blitt bedd for! Om du kan velge å tro eller ikke kan diskuteres, men det går fortsatt ann å gi jesus en sjangs i livet ditt! Du har tydligvis ikke lest noe særlig i bibelen. Det du hoster opp her er vill gjetting og gjennspeiler på ingen måte den troen du tror du representerer. Gi jesus tjangse til hva da? Hva er det "det" kan gjøre som resirkulert mat ikke klarer? Du har ennå ikke gjort rede for hvilke teknikk du brukte for å komunisere med dette vesnet og hva han som svarte sa han het... Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jo d har eg, eg ber! det e alt som trengs! Du trenge ikkje å gjør et eller aent rituale for at Gud ska svara deg, det du jørr e at du spørr gud f.eks, kan hjelpa meg å rekka bussen i dag? så ser han om det e bra ellår dårligt for deg å få bønnesvar der å då. Å viss du ber Gud om å svara på bønnene dine tror eg faktisk ikkje at spagethimonstere svare, viss d va d du tenkte på Når d gjelde d me å gi Gud en sjangs, så meine eg at du må gi Gud en sjangs t å visa deg sin kjærlighet, ein sjangs t å visa kim han e! Ps! Eg lese masse i bibelen, å eg e fult klar øve ka eg tror på! Endret 1. desember 2008 av Torvastabu Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jo d har eg, eg ber! det e alt som trengs! Du trenge ikkje å gjør et eller aent rituale for at Gud ska svara deg, det du jørr e at du spørr gud f.eks, kan hjelpa meg å rekka bussen i dag? så ser han om det e bra ellår dårligt for deg å få bønnesvar der å då. Å viss du ber Gud om å svara på bønnene dine tror eg faktisk ikkje at spagethimonstere svare, viss d va d du tenkte på Når d gjelde d me å gi Gud en sjangs, så meine eg at du må gi Gud en sjangs t å visa deg sin kjærlighet, ein sjangs t å visa kim han e! Ps! Eg lese masse i bibelen, å eg e fult klar øve ka eg tror på! Heh, spennende Så du tror ikke Sol salutis har tilsvarende "krefter" som jesus da med andre ord? Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 D va kje d eg meinte, prøvde meg på et bilde, men d suge eg så her komme et nytt. Viss du går på karl Johan åsså spør du ein god venn om han kan hjelpa ann me telefonen, så komme ikkje ein vilt fremmede bort t deg å fikle me ann! Sjønne du? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 D va kje d eg meinte, prøvde meg på et bilde, men d suge eg så her komme et nytt. Viss du går på karl Johan åsså spør du ein god venn om han kan hjelpa ann me telefonen, så komme ikkje ein vilt fremmede bort t deg å fikle me ann! Sjønne du? Nei, ser hva du skriver men ser ikke hva du skal frem til. Forstår heller ikke hva du mener med gud..hvilken gud? -Så du tror ikke Sol salutis har tilsvarende "krefter" som jesus? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har en teori om at Jesus og tilhengerne hans tok en del halusinasjonsfremkallende narkotika som forårsaket disse miraklene, akkurat som Moses da han "mottok" de ti bud. Kommer antakeligvis til å bli flama til helvete og tilbake for det der, men for å være helt ærlig så høres det ut som en mer sannsynlig forklaring enn den som blir presentert i bibelen. Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nai, eg tror ikkje at spaghetimonstere har noen krefter i det heila tatt! vilken gud? Gud den almektige, han som skapte verden og alt godt i den! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Nai, eg tror ikkje at spaghetimonstere har noen krefter i det heila tatt! vilken gud? Gud den almektige, han som skapte verden og alt godt i den! Du likestiller Sol salutis med spaghetimonstere? Hvilken gud skapte verden? hva het han og hvor kom han fra? Sist jeg sjekket bibelen sto det at DE var flere Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har en teori om at Jesus og tilhengerne hans tok en del halusinasjonsfremkallende narkotika som forårsaket disse miraklene, akkurat som Moses da han "mottok" de ti bud. Kommer antakeligvis til å bli flama til helvete og tilbake for det der, men for å være helt ærlig så høres det ut som en mer sannsynlig forklaring enn den som blir presentert i bibelen. Jeg tror mye kommer av overdrivelser, og at mye av det kommer fra langt eldre historier. Lenke til kommentar
Torvastabu Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 harkje peiling på ka Sol salutis eg:P det med flere Guder vil eg ikkje utala meg om, siden d har eg ikkje satt meg inn i. står ikke i flertall i min bibel, hvilken oversettelse står det at det var mer enn en gud i? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jeg tror mye kommer av overdrivelser, og at mye av det kommer fra langt eldre historier. Man har jo funnet en person som er omtrent prikk lik Jesus i en gammel Sør-Amerikansk religion, så det skal du ikke se bort ifra, selv om jeg ville likt Jesus mye bedre om han var en magic-mushroom spisende, gæ'rn narkis. Endret 1. desember 2008 av Allighiero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå