[CCM]g|nseng Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Har ikke helt skjønt forskjellen på en forsterker og en reciever, :-? kan noen forklare??? Har tenkt å kjøpe en forsterker/reciever, men de er dyre. Skal ha en som jeg kan bruke med noen eltax-høytalere som jeg har tenkt å kjøpe. thx Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 reciever er en forsterker med innebygget radio. Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 thx Men trenger en billig forsterker Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 g|nseng"]Har ikke helt skjønt forskjellen på en forsterker og en reciever, :-? kan noen forklare??? Har tenkt å kjøpe en forsterker/reciever, men de er dyre. Skal ha en som jeg kan bruke med noen eltax-høytalere som jeg har tenkt å kjøpe. thx bare det var så enkelt.... Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Hva mener du med d? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 g|nseng"]thx Men trenger en billig forsterker skal du ha thx i en billig forsterker, hm.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ta en titt på www.hifiklubben.no. de har en del bra forsterkere. selv bruker jeg en marantz forsterker. marantz gir en litt "rundere" lyd enn for eksempel Denon. NAD skiller seg litt ut på designet. de ligger mer vekt på lyd og mindre vekt på utseende og ekstra duppeditter. alle disse merkene annbefales, men siden alle har en egen mening om hvordan lyden skal være, så annbefaler jeg deg til å høre litt på de forskjellige merkene og modellene og finne ut hva du selv trenger/vil ha/passer for lommeboken. ellers har de jo forsterkere på komplett. Lenke til kommentar
dale Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Han mener thx som i "thanks"("thanx") ikke som i THX lyd (tror jeg) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Han mener thx som i "thanks"("thanx") ikke som i THX lyd (tror jeg) da så... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hva slags høyttalere skal kobles til forsterkeren a? Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 bekymrer du deg for at forsterkeren ikke klarer å drive høytalerene, er det det du mener? det er ikke noe å bekymre seg over. alle forsterkere skal kunne drive de høytalerene, men jeg ville kjøpt en forsterker med ca 50-100W. gjerne mere watt også, men som du sa, så skulle du ha en billig forsterker. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 [CCM]g|nseng , hva er billig i dine øyne? 1000-2000? Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Jeg mente takk, hehe Billig? tja.. ikke over 2500-3000 ivertfall. Har en GAMMEL sony receiver, hvor d står 180W bakpå et sted, tror dere den er bra nok for eltax høytalerne? Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 eltax høytalere koster fra 795,- til 4595,- så der er nok snakk om ikea-billig. men eltax liberty 5+ fikk "årets beste 2002-2003" i lyd og bilde. disse skal koste ca 3000,- men fant de ikke på komplett. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 g|nseng"]Jeg mente takk, hehe Billig? tja.. ikke over 2500-3000 ivertfall. Har en GAMMEL sony receiver, hvor d står 180W bakpå et sted, tror dere den er bra nok for eltax høytalerne? jeg hadde billig sony før som trakk ca. 180w hva er modellbetegnelsen på din? Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 da kan jeg annbefale NAD C320BEE Stereoforsterker fra hifiklubben. koster 2998,- og er vel verd pengene. men som sakt kommer dette helt ann på smak og behag. Lenke til kommentar
[CCM]g|nseng Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Det står "STR-313L FM-AM program receiver" på forsiden. Lenke til kommentar
capy Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 les testene om NAD C320BEE Stereoforsterker her: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...duct=nadc320bee så har du nok allerede bestemt deg:) dette ER din kommende forsterkeer:) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 g|nseng"]Det står "STR-313L FM-AM program receiver" på forsiden. den ble jo bygget i 79 jo... da tror jeg nok at jeg villet satset på en ny en. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 les testene om NAD C320BEE Stereoforsterker her: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...duct=nadc320bee så har du nok allerede bestemt deg:) dette ER din kommende forsterkeer:) Den er nok et godt kjøp, men ikke la deg lure av NAD's lusne oppgitte effekt. I virkeligheten leverer NAD mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå