Rank_1 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Som temanavnet foreslår har jeg altså den siste tiden sett på, og vurdert Sony Ericssons T600 og Siemens CL50. Begge koster ca.2000-2200kr som forøvrig er en ålreit pris jeg kan klare å betale for en mobil akkurat nå. Så lurer vel noen på hvorfor jeg vurderer akkurat de 2 mobilene i denne prisklassen og ikke nevner noen andre... vel jeg har så klart vurdert og sett på andre telefoner også,men behovet akkurat nå strekker seg ikke etter fargeskjerm, polyfoni, mms, java osv, det er stort sett funksjoner jeg egentlig ikke har no særlig bruk for. Klart at polyfoni og fargeskjerm er ålreit, men jeg trenger det ikke no særlig, det jeg heller har bruk for akkurat nå er en helt ålreit fungerende telefon, med stilig design og som er liten, derfor har da sett mye på de to nevnte telefonene. Men spørsmålet er om det fortsatt er verdt å betale ca.2000 kr for noen av dem? Begge er jo litt gamle nå, men samtidig så er de fortsatt små og stilig, hva mener dere? Verdt å kjøpe seg en CL50 eller T600 om dagen? Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Kjøp heller Sony ericsson T310, den har fargeskjerm og koster 1800 eller noe på komplett. mye bedre valg... :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Begge er jo litt gamle nå CL50 er jo helt ny da, kom til Norge for bare en uke siden Lenke til kommentar
oling Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Det er sikkert fine telefoner hvis du ikke trenger den til annet enn å ringe og sende meldinger. Mn de er jo svært dyre da. På komplett kostet CL50 2088 kroner. dete r jo em del da for en telefon som ikke har noen spessielle finesser. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Som maggie sier, så vil jeg heller anbefale en t310 eller t68i. De koster fra ca. 1800kr til 2100kr. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 jeg kjøpte t600 for en stund siden og digger den. Den ligger godt i hånda (for ikke å snakke om bukselumma), og er grei å taste på. Lyden er og god, og du venner deg til at displayet ikke er så stort. Alt for en liten mobil! PS; stor fordel at den kjører programvaren til SE, som er drittbra. Beste jeg har vært borti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå