Gå til innhold

SE T600 og Siemens CL50 -fortsatt verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Som temanavnet foreslår har jeg altså den siste tiden sett på, og vurdert Sony Ericssons T600 og Siemens CL50. Begge koster ca.2000-2200kr som forøvrig er en ålreit pris jeg kan klare å betale for en mobil akkurat nå.

Så lurer vel noen på hvorfor jeg vurderer akkurat de 2 mobilene i denne prisklassen og ikke nevner noen andre... vel jeg har så klart vurdert og sett på andre telefoner også,men behovet akkurat nå strekker seg ikke etter fargeskjerm, polyfoni, mms, java osv, det er stort sett funksjoner jeg egentlig ikke har no særlig bruk for. Klart at polyfoni og fargeskjerm er ålreit, men jeg trenger det ikke no særlig, det jeg heller har bruk for akkurat nå er en helt ålreit fungerende telefon, med stilig design og som er liten, derfor har da sett mye på de to nevnte telefonene. Men spørsmålet er om det fortsatt er verdt å betale ca.2000 kr for noen av dem? Begge er jo litt gamle nå, men samtidig så er de fortsatt små og stilig, hva mener dere? Verdt å kjøpe seg en CL50 eller T600 om dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sikkert fine telefoner hvis du ikke trenger den til annet enn å ringe og sende meldinger. Mn de er jo svært dyre da. På komplett kostet CL50 2088 kroner. dete r jo em del da for en telefon som ikke har noen spessielle finesser.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg kjøpte t600 for en stund siden og digger den. Den ligger godt i hånda (for ikke å snakke om bukselumma), og er grei å taste på. Lyden er og god, og du venner deg til at displayet ikke er så stort. Alt for en liten mobil!

PS; stor fordel at den kjører programvaren til SE, som er drittbra. Beste jeg har vært borti

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...