hitokiri Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Nå er julekalenderen åpnet. I dag kan du vinne en splitter ny I900 Omnia. Les mer Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ja - endelig. =) Spørsmålene kan gjerne være vanskeligere utover. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Endelig! Jeg ser at dere skal ha adressen til den som stemmer. Er det bare gatenavn og nummer, eller postboks og sted i tillegg? edit; skriveleif Endret 30. november 2008 av Narrie Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er jo opplagt det man normalt regner som en adresse. Er da nødvendig med postnummer og sted for å kunne sende post, da det er mange Parkveien og Strandvegen i Norge. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Herlig =) jeg elsker disse 24 dagene.. det er ikke så nøye om jeg vinner, men det er en liten spenning og se vær søndag om jeg vant eller ikke.. Syntes bare det er morro med slike kunkurranser.. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Enig, dette har blitt en tradisjon Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Spørsmålene kan gjerne være vanskeligere utover. Enig. Det øker sjansen for oss som kan svarene uten å knote med å søke seg fram. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 - Du kan kun delta én gang per dag. Det gjelder per side, ikke sant? Ikke hele nettverket under ett? Google er for pingler btw. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 - Du kan kun delta én gang per dag. Det gjelder per side, ikke sant? Ikke hele nettverket under ett? Google er for pingler btw. Håper det, for jeg har svartet flere steder så langt.. Google er for fags.. for ikke snakke om wikipedia! hehe Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Da er jeg både fag og pingle. Blir for dumt å ikke sjekke kilder om man ikke har svaret. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Oh, c'mooon! Jeg vet at jeg jobber i prisguiden, men kan ikke broren min få delta? O.o Mistenker at han er sur på meg for at han ikke kan delta i disse julekalendrene lenger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 @ Yoshi, du kan se på tråden min i signaturen og sende til han og se om han blir litt gladere da ------ Men i år synes jeg virkelig at jeg fortjener å vinne, har vært med på alle kalenderene i tre år nå uten å vinne. Og ikke minst fordi 1. desember-premien var overraskende stor. Bare tenk på den 24 da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Må nok delta her ja Kunne trengt en ny telefon. Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skjønner ikke helt Google og Wikipedia er jo helt konge. Selv om svaret var innlysende, så ikke kom her å si at det er for "fags" Det blir bare litt sånn nerdeutsagn :!: Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Håper jeg vinner en enkel, men flott mobil og god mibil under denne kalenderen Da skal den gis bort til kjæresten!! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ny tlf hadde ikke gjort noe, batteritom bare noen prøver å ringe meg på den telefonen jeg har. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hehe, kunne selv ha trengt nye telefon ettersom min Nokia 6300 har lidd samme skjebne som endel andre nokiar nemelig sprekt skjermen ;( Lenke til kommentar
SkyFlight Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Er det mulig at f.eks. foreldrene mine også melder seg på, selv om jeg har meldt meg på? Alle vi bor i samme hus. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det gjelder bare samme husstand eller nær familie til de som jobber i tek-nettverket. Foreldrene dine kan med andre ord også delta, med mindre de jobber i tek-nettverket (men da får jo heller ikke du delta). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg