steinhard Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 PROBLEM: Download svinger som en jojo. feks. vanlig surfing eller download fra en ftp. dette gjelder imidlertid bare hvis jeg laster fra en site/ftp. men om jeg laster fra to eller flere samtidig, da funker det helt på max.(spiller jeg online og laster samtidig da går downloaden helt stabilt, så det ser ut att det trengs bare litt"bevegelse" på linja) dette gjelder alle mine pc'r på mitt hjemmenett, så det er ikke de det er no galt med. kan det være routeren tro? (3Com 3c855) har også forandret på pakkestørrelsen til 1472, uten at det hjalp noe nevneverdig. Har noen tips til en irritert ADSL fersking. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 PROBLEM: Download svinger som en jojo. feks. vanlig surfing eller download fra en ftp. dette gjelder imidlertid bare hvis jeg laster fra en site/ftp. men om jeg laster fra to eller flere samtidig, da funker det helt på max. Kanskje det er fordi at upload på "kilden" er lavere enn din max download? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 PROBLEM:kan det være routeren tro? (3Com 3c855) Hjelper det noe og restarte routeren? Lenke til kommentar
steinhard Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 har restartet både router og moden, og ja, upploaden i andre enden er det ingentig i veien med. har tilogmed testet dette med med telefonisk kontakt med kilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå