Mevon Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Ah, der dukket det endelig opp en juleavatar jeg likte, som ikke har blitt nominert før. Jeg nominerer MindTooth. Fin modifikasjon av din egentlige avatar, fin nisselue og den har julefarger. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 jeg nominere mindtooth, fordi jeg har alltid likt avataren hans, og den passer skikkelig bra til å ha nisselue. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Takk, takk. All cred goes to TSP! Birger Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeez. Hatten, Newt32 (aka. The Demon from Heaven), Rabbid og headclever har hatt sine avatarer tidligere. Litt kreativitet her da folkens. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jesus med nisselue? Det får da være måte på å blande sammen urelaterte fenomener. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jesus med nisselue? Det får da være måte på å blande sammen urelaterte fenomener. Var jo en grei avatar det da. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeez. Hatten, Newt32 (aka. The Demon from Heaven), Rabbid og headclever har hatt sine avatarer tidligere. Litt kreativitet her da folkens. Mener du vi skal ha en ny juleavatar hver jul? Endret 11. desember 2008 av Newt32 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil nominere Mokko. Enkel og skjønn avatar, akkurat som en avatar skal være i mine øyne. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeez. Hatten, Newt32 (aka. The Demon from Heaven), Rabbid og headclever har hatt sine avatarer tidligere. Litt kreativitet her da folkens. Mener du vi skal ha en ny juleavatar hver jul? Ja, kan jo ikke ha samme avataren år inn og år ut. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeez. Hatten, Newt32 (aka. The Demon from Heaven), Rabbid og headclever har hatt sine avatarer tidligere. Litt kreativitet her da folkens. Mener du vi skal ha en ny juleavatar hver jul? Ja, kan jo ikke ha samme avataren år inn og år ut. Klart man kan det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, kan jo ikke ha samme avataren år inn og år ut. I can and I will. Dessuten, har ikke jeg sett deg ha samme avatar nå år inn og år ut? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Mener du vi skal ha en ny juleavatar hver jul? Hva er galt med å ha den året rundt? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 en og en halv time igjen og 42 nominerte, skal vel litt til å nå 60 ... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Det er vel heller mangel på folk som kan nominere enn det er juleavatarer. Skulle gjerne nominert et par til jeg, men har brukt opp min ene. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Enig med deg der. Hva er egentlig vitsen med å begrense til en nominasjon per person. Det er jo nesten som å be om lite nominasjoner, og likevel blir det klaging over få nominasjoner. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg nominerer Habitats Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Ja, kan jo ikke ha samme avataren år inn og år ut. I can and I will. Dessuten, har ikke jeg sett deg ha samme avatar nå år inn og år ut? Høhø. Men kanskje du har rett. På tide med en juleavatar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) - Matsemann, nominert av JonasKs Måtte finne en ny en for Wheelman var allerede nominert. Min gode hund liker jeg så godt, så.. Endret 11. desember 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har ønsket å begrense antallet nominasjoner per bruker til en av den grunn at jeg ikke ønsker at folk skal nominere kun for å nominere. Det blir nok dessverre litt urettferdig gjort om denne sperren oppheves nå. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Kan for så vidt være enig i det. Men jeg synes likevel du kanskje kunne ha utvidet det til 2 kanskje 3 per bruker. Er jo tross alt de som er mest aktive som har avgitt sine nominasjoner og da blir det vanskelig å få flere. Er sikker på at det er mange som allerede har avgitt sine nominasjoner som ivrer etter til å nominere flere. Samtidig kunne det kanskje ha blitt vurdert å samle alle juleavatarer på en plass slik at folk får en oversikt over alle. Er veldig vanskelig å få en oversikt når man må skjekke innom mange brukere for å finne en man liker. Endret 11. desember 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg